....

....

Η "ΑΟΡΑΤΟΣ ΧΕΙΡ" της ΑΓΟΡΑΣ είναι εξαδάκτυλη!



Αγαπητέ Απόκαυκε,


Δεν ξέρω, αν συμφωνείτε με την ελβετική ιδέα να αποκλειστούν από τις ΜΕΘ οι αρνητές.

Με διεγείρει όμως η παράπλευρη συνέπεια ότι κατ' αναλογίαν, οι νεοφιλελεύθεροι θα νοσηλεύονται υποχρεωτικώς στου κυρίου Σαραφιανού, του ανθρωπιστή κλινικάρχη της Θεσσαλονίκης, αφού παζαρέψουν πρώτα την τιμή με τον αλτρουιστή Εξαδάκτυλο...


Κορωνοιός ο δάκτυλος

apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.