Ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης δήλωσε πως «αν είχαμε περισσότερες ΜΕΘ, θα είχαμε και περισσότερους θανάτους», προκαλώντας ένα κύμα αντιδράσεων στα social media. 

Τα «Γεραπετρίτης_στατς» έγιναν πρώτο trend στο Twitter και προστέθηκαν στη μακρά λίστα των δηλώσεων και συμπερασμάτων «αριστείας» από τα κυβερνητικά στελέχη.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανάρτησαν μηνύματα για την κυβερνητική διαχείριση της πανδημίας και έδωσαν στον Κυριάκο Μητσοτάκη το σλόγκαν για την επόμενη καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών: «No ΜΕΘ, No Death».

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

Με απλά λόγια... «Μας θεωρούν κλινικά ηλίθιους και εμείς καθόμαστε και τους ακούμε»