Αλλαγή σχεδίων Μητσοτάκη για την Θεσσαλονίκη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει να μεταβεί χθες στην Θεσσαλονίκη, όπως είχε αποκαλύψει ο Neo. Ωστόσο, τελικώς η μετάβασή του θα γίνει αύριο, για έναν πολύ σοβαρό λόγο: όπως πληροφορείται ο Neo, με δεδομένο ότι είναι προφανές πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ερωτηθεί για το χρονοδιάγραμμα εξόδου από την καραντίνα, ο πρωθυπουργός θα πρέπει να έχει κάτι να πει για μετά την 7η Δεκεμβρίου. Ως εκ τούτου, ο πρωθυπουργός μετέθεσε κατά δύο ημέρες την εμφάνισή του στην Θεσσαλονίκη, ώστε να έχει τα τελευταία δεδομένα από τους επιδημιολόγους και να μπορεί, έστω υπαινικτικά, να δώσει το στίγμα των προθέσεών του για το αν, πώς και, κυρίως ποιοι, θα κάνουμε Χριστούγεννα…

Δεν υπάρχουν σχόλια