Κατάπτυστο μεν, αλλά όχι γι’ αυτό που νομίζετε…
Το άρθρο της Αυγής για τις εθελόντριες νοσηλεύτριες σχολίασε διαδικτυακά ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Αθήνα Είσαι Εσύ» Παύλος Γερουλάνος, εκτιμώντας και εκείνος ότι είναι κατάπτυστο, όχι όμως γιατί θεωρεί τον εθελοντισμό ‘φερετζέ’ του νεοφιλελευθερισμού.
«Γνώμη της είναι, εκτός εποχής είναι, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ μας έχει συνηθίσει σε λάθος γνώμες, εκτός εποχής», σχολίασε.
«Το άρθρο της Αυγής είναι κατάπτυστο διότι αναδεικνύει την νοοτροπία του ελληνικού κράτους απέναντι στον εθελοντισμό (με ελάχιστες εξαιρέσεις) από την εποχή που ο Ιωάννης Μεταξάς προσπάθησε να εντάξει τον προσκοπισμό στην ΕΟΝ.
‘Ό,τι βοηθάει τη δική μας εξουσία είναι καλό. Ό,τι λειτουργεί ανεξάρτητα είναι κακό’. Η νοοτροπία αυτή του ΣΥΡΙΖΑ, που θέλει κάθε μορφής δημιουργία σε συνεχή εξάρτηση από την εξουσία, δεν είναι μόνο δική του ούτε εκφράζεται μόνο με άρθρα στην Αυγή», συνέχισε, τονίζοντας ότι υπάρχει και άλλος δρόμος για τον εθελοντισμό στην Ελλάδα και φέρνοντας ως παράδειγμα το Μητρώο Επιχορηγούμενων Φορέων που είχε δημιουργήσει το υπουργείο Πολιτισμού όταν ο ίδιος ήταν υπουργός, και το οποίο ουκ ολίγοι επιχείρησαν να καταργήσουν αργότερα…

Δεν υπάρχουν σχόλια