....

....

Αξιος ο μισθός του...



Διορίστηκε στο γραφείο του Πικραμμένου (θα πάρει μάλλον και αναδρομικά)...

Αριστερός (αν χρησιμοποιήσουμε την δικιά του φρασεολογία, του κ@λου). 

Ξεκίνησε από τον Ρήγα.  Εγινε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, της ΔΗΜΑΡ, για να καταλήξει στο ΠΟΤΑΜΙ και τέλος -αποτυχών- υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ. 

Στο... τέλος τα κατάφερε. Και τρούπωσε στην αντιπροεδρία της κυβέρνησης, στο γραφείο του Πικραμμένου. 

Μόνο τα αναδρομικά του λείπουν...

2 σχόλια:

  1. Εεεεε ναι, τι θέλετε, να νιώθει... πικραμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θ αφήσουν κανέναν τυχοδιώκτη γυρολόγο αδιόριστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.