Αξιος ο μισθός του...
Διορίστηκε στο γραφείο του Πικραμμένου (θα πάρει μάλλον και αναδρομικά)...
Αριστερός (αν χρησιμοποιήσουμε την δικιά του φρασεολογία, του κ@λου).
Ξεκίνησε από τον Ρήγα. Εγινε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, της ΔΗΜΑΡ, για να καταλήξει στο ΠΟΤΑΜΙ και τέλος -αποτυχών- υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ.
Στο... τέλος τα κατάφερε. Και τρούπωσε στην αντιπροεδρία της κυβέρνησης, στο γραφείο του Πικραμμένου.
Μόνο τα αναδρομικά του λείπουν...

Εεεεε ναι, τι θέλετε, να νιώθει... πικραμένος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θ αφήσουν κανέναν τυχοδιώκτη γυρολόγο αδιόριστο.
ΑπάντησηΔιαγραφή