....

....

Σταθερή μείωση σε νοσηλείες και διασωληνωμένους στα Νοσοκομεία της Κρήτης- Τρείς ασθενείς στην κλινική Covid στο Ρέθυμνο



Σταθερά μειώνεται ο αριθμός των νοσηλευομένων και των διασωληνωμένων ασθενών στα Νοσοκομεία της Κρήτης. Στο Ρέθυμνο, οι νοσηλείες στην κλινική Covid μειώθηκαν σε συνολικά τρείς.

Αναλυτικά, στα Νοσοκομεία της Κρήτης, οι νοσηλείες ανέρχονται σε 66 - αντί των 70 τη Δευτέρα - εκ των οποίων, 45 αφορούν σε ασθενείς που νοσηλεύονται σε κλινικές covid και 21 σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας ενώ οι 19 παραμένουν διασωληνωμένοι, αριθμός μειωμένος σε σχέση με τη Δευτέρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία οι νοσηλείες σήμερα στο νησί:

Στο ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται 28 ασθενείς, 17 στην κλινική Covid και 11 στη ΜΕΘ, οι 10 διασωληνωμένοι
Στο Βενιζέλειο 19 ασθενείς, 12 στην μονάδα Covid και 7 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι
Στο Νοσοκομείο Χανίων 16 ασθενείς, 13 στην κλινική Covid και 4 σε ΜΕΘ, εκ των οποίων οι δύο διασωληνωμένοι
Στο νοσοκομείο Ρεθύμνου 3 ασθενείς, όλοι στην μονάδα Covid

goodnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.