....

....

Κουλουβάχατα


Αγαπητέ Απόκαυκε,


Ασκήθηκε η πρώτη δίωξη με το νόμο κατά των διαδηλώσεων, που εμπνεύστηκε ο ψευδο-αλτουσέρ Αλιβιζάτος, κατέβασε ο σοσιαλμητσοτακεύς Χρυσοχοίδης και υπερψήφισε το ΚΙΝΑΛΛ!


Το ωραίο είναι ότι ο πρώτος διωκόμενος είναι ο κ Μιχ Γιαννακός, Πρόεδρος της ΠΟεδηΝ των ηρώων υγειονομικών και το κυριότερο, μέλος της ηγεσίας του ΚΙΝΑΛΛ...


Το παρήγορο γι αυτόν είναι ότι θα απολαύσει δωρεάν την υπεράσπιση του κ Καμίνη, που οδήγησε την Φώφη σε αυτή τη γελοία στάση, αλλά και του διακεκριμένου νομικού κ Ανδρέα Λοβέρδου.


Ο τελευταίος μάλιστα λέγεται ότι θα καλέσει ως μάρτυρα υπεράσπισης τον μικρό του αδελφό κ Σπυρίδωνα- "Άδωνι" Γεωργιάδη.


Ανδρέα ζούμε, Πρόεδρο να σε δούμε...


sir Takis, ο μάγος της κάλπης


apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.