Πρωθυπουργικές σφαλιάρες με ΠΑΤΕΝΤΑ..
Η εβδομάδα της σφαλιάρας.... όπου εμφανίστηκαν πρωθυπουργός κι υπουργοί, έφυγαν με την ουρά στα σκέλια...Νίκη του Τσίπρα για την πατέντα των εμβολίων, σφαλιάρα στον Μητσοτάκη από τους Ευρωπαίους για τα εμβολιοδιαβατήρια.. ο κόσμος πλέον θα υπερασπιστεί την δημοκρατία και το δίκαιο, στους δρόμους... οι ψεύτες θα λογοδοτούν στα δικαστήρια και τις συνειδήσεις των πολιτών...η δημοκρατία δεν χρειάζεται ''διαβατήρια''..ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ...
youtube.com
Δεν υπάρχουν σχόλια