ΕΔΕ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΕΛΕΝΗΣ-ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
Είναι θρασύτατη η επίδειξη αυταρχισμού έναντι ανθρώπων που υπερέβησαν εαυτό προκειμένου να καλύψουν τις εγκληματικές αμέλειες έγκαιρης προετοιμασίας ακριβώς όσων σήμερα τους διώκουν.
Παράλληλα, θέλω να επιστήσω την προσοχή κάθε δημοκράτη στο γεγονός ότι οι δύο αυτοί συνδικαλιστές είχαν αναδειχθεί με την παράταξη της ΝΔ ωστόσο μπροστά στο θάνατο συνανθρώπων και συναδέλφων έδειξαν ότι προτάσσουν τις πανανθρώπινες αξίες πάνω από κάθε κομματική και προσωπική ιδιοτέλεια.
Γι αυτό το "έγκλημα" τους διώκουν εφαρμόζοντας κυνικά το όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας!
Ο αυταρχισμός και ο κυνισμός περιμένει κάθε έντιμο άνθρωπο που θα αποφασίσει να διαφοροποιηθεί από την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Αυτός είναι ο δικός τους τρόπος, εκείνος του παλιού γνωστού κράτους της δεξιάς. Ο δικός μας τρόπος είναι η τιμή σε έντιμους ανθρώπους διαφορετικής αφετηρίας, η πάνδημη υπεράσπιση τους και η οργανική σύνδεση του αιτήματος της πολιτικής αλλαγής με τις λαικές δυνάμεις που η υγειονομική καταστροφή απελευθερώνει.
Όσον αφορά τους αληθινούς ενόχους που παριστάνουν και τους τιμητές, οψόμεθα εις Φιλίππους...





Δεν υπάρχουν σχόλια