"Η εικόνα είναι δύσκολη. Υπήρξε μία υποχώρηση των κρουσμάτων και της πίεσης στο σύστημα υγείας λίγο μετά τις γιορτές, αλλά αυτή η εικόνα δείχνει να αντιστρέφεται εν μέσω και της χαλάρωσης του lockdown. Υπάρχει μεγάλη ανησυχία διεθνώς με την εμφάνιση των νέων μεταλλαγμένων στελεχών, που είναι πολύ πιο μεταδοτικά. Αν και δεν έχει τεκμηριωθεί κατά πόσο προκαλούν πιο σοβαρή νόσηση, ενώ για την ώρα υπάρχει η διαβεβαίωση ότι οι μεταλλάξεις καλύπτονται από τα υφιστάμενα εμβόλια" δήλωσε για τον κορωνοϊό, στον realfm 97,8 και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, ο βουλευτής και τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ξανθός.