....

....

Χ. Γιαννούλής: Αδιανόητο να παραμένει ακόμη στη θέση του ο Άδωνις Γεωργιάδης



«Δεν υπάρχει προηγούμενο να παραμένει στη θέση του Αντιπρόεδρος κόμματος και υπουργός μίας κυβέρνησης που ειρωνεύεται, απαξιώνει και υβρίζει χιλιάδες επαγγελματίες που είναι σε απόγνωση. 

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εκλέχτηκε και πορεύεται με τα ψέματα. Το βασικό της πρόβλημα είναι ότι έχει δυσανεξία στην αλήθεια και εσχάτως στη δημοκρατία».

 Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων στο “Kontra Channel” o βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Χρήστος Γιαννούλης “Αν δεν αναληφθούν άμεσα πρωτοβουλίες και παρθούν δραστικές αποφάσεις υπάρχει ο κίνδυνος στις αρχές του καλοκαιριού να έχει εμβολιαστεί μόλις το 23% του πληθυσμού.

 Επανέρχεται δυναμικά στην επικαιρότητα η πρόταση για άρση της πατέντας των εμβολίων προκειμένου να εξασφαλιστεί η γενικευμένη παραγωγή. Με τροπολογία και χωρίς αιτιολογική έκθεση η κυβέρνηση πέρασε διάταξη που επιτρέπει να εργάζονται στις μονάδες χρόνιας αιμοκάθαρσης (ΜΧΑ) παθολόγοι ή καρδιολόγοι μετά από τρίμηνη εκπαίδευση σε δημόσιο ή ιδιωτικό κέντρο. 

Πρόκειται για μία αυθαίρετη και πρωτοφανή για τα ελληνικά αλλά και τα διεθνή δεδομένα νομοθετική ρύθμιση και ήδη η Ελληνική Νεφρολογική Εταιρεία ζήτησε την ανάκληση της. Για τις εκκρεμείς συντάξεις επαναφέραμε την πρόταση μας για επαναπρόσληψη στον ΕΦΚΑ των 400 νέων εξειδικευμένων επιστημόνων του προγράμματος του ΟΑΕΔ. 

Ωστόσο ο μεσίτης της κυβέρνησης, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης επιλέγει τη λύση του ιδιώτη μάνατζερ”.



youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.