Ο Φεβρουάριος ξεκίνησε με ευχάριστα νέα για τον Τομέα ΕΚΑΒ Σκιάθου .
Η υφυπουργός
Zetta Makri C
δείχνοντας για ακόμη μια φορά την ευαισθησία και την αγάπη της για το νησί της Σκιάθου σε γραπτή της δήλωση αναφέρει ότι μετά από ενημέρωση που έλαβε από τον Προέδρο του ΕΚΑΒ κου Νικ. Παπαευσταθίου και την σύμφωνη γνώμη του το νησί θα αποκτήσει τις επόμενες ημέρες ένα πραγματικά μικρού όγκου ασθενοφόρο κατάλληλο για την ρυμοτομία του . Να σημειωθεί ότι ο Τομέας στερούνταν μέχρι τώρα υπηρεσιακού οχήματος κάνοντας χρήση ενός μεγάλου διαστάσεων και παντελώς ακατάλληλου ασθενοφόρου οχήματος ιδιοκτησίας 5ης ΥΠΕ.
Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω θερμά την υφυπουργό
Zetta Makri B
για την καθοριστική της συμβολή στην θετική αυτή εξέλιξη για το νησί μας , τον εξαιρετικό ιατρό - διευθυντή του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας Kostas Stamnas
για την πάντα θετική του εισήγηση στα αιτήματα του νεοσύστατου Τομέα , το ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Ν. Μαγνησίας και ειδικά τον Πρόεδρο του Panagiotis Dariotis
για την υποστήριξη του αιτήματος.Τέλος θα ήταν αρνητική παράλειψη αν δεν αναφερθεί η θετική στάση του Προέδρου ΕΚΑΒ κου Νικ. Παπαευσταθίου που με τις αποφάσεις του συνετέλεσε στην επιχειρησιακή αναβάθμιση της βάσης σε Τομέα όπως και την ενίσχυση της υπηρεσίας με όχημα κατάλληλων διαστάσεων για τους μικρούς δρόμους του νησιού κάνοντας πράξη το ότι το "ΕΚΑΒ δεν βρίσκεται μόνο στις μεγάλες πόλεις - Το ΕΚΑΒ είναι παντού"
Τελικά για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι το " ΕΚΑΒ είναι οι άνθρωποι του ".



Πάει και το μικρούλη μας... πάει για διακοπές στο νησί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ζέττα έκανε θραύση!!!
Ο υπάλληλος βαθμολογεί διευθυντή, Πρόεδρο και Υπουργό Πως λέμε αριστεία, ε καμία σχέση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΚ
Ότι και να λέτε το ζήτημα δημιούργησε τριγμούς στο εσωκομματικό σκηνικό της ΝΔ μεταξύ των προέδρων και της υπουργού.
ΑπάντησηΔιαγραφή