....

....

Λάρισα: Στο ΕΚΑΒ ο Θ. Πλεύρης – Το μήνυμα που έστειλε στους διασώστες (φωτ. & βίντεο)

Στην έδρα του ΕΚΑΒ, στη Λάρισα, βρέθηκε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, ο οποίος συνοδεύονταν από τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ Φώτη Σερέτη και τον διοικητή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας Δημήτρη Κατσικονούρη.

Ο υπουργός συνομίλησε με το προσωπικό και απηύθυνε μήνυμα μέσου του ασυρμάτου στους διασώστες του παραρτήματος Θεσσαλίας.

Επίσης ενημερώθηκε από το Σωματείο Εργαζόμενων για τα χρόνια πρόβλημα που ταλανίζουν την υπηρεσία.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα:

larissanet.gr

44 σχόλια:

  1. Πλακέτα δόσατε ρόπες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα απαντηθεί η ερώτηση σου όταν καταλάβει κάποιος τι εννοείς.

      Διαγραφή
  2. Ο αρχισυνδικάλας, ΩΣ ΤΙ τον ξενάγησε τον ακροδεξιό κυνηγό μεταναστών στο Παράρτημα;
    Ο Διευθυντής του Παραρτήματος που ήταν;
    Τον έβαλε ο Γιάννης τιμωρία ή ήταν η συνάντηση μόνο για παρατρεχάμενους;
    Ε, Ανέστη αλλοτριε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ γιατί δεν ήσουν εκεί να τα πεις ένα χεράκι σε όλους ;
      Σκεφτόσουν μην γεμίσει η πάνα σου από τον φόβο ;

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάντως άλλον είδα να μιλά στο μικρόφωνο, με την πάνα γεμάτη.
      Μάλλον νόμιζε ότι τον ακούνε στα Εξάρχεια.
      Όσο για μένα, δυστυχώς είμαι πολύ μακριά.

      Διαγραφή
  3. Ο ακροδεξιός φιλοναζί υπουργός, συμφιλιώθηκε με τον ΑΜΚΑ ή νομίζει ακόμα ότι είναι εβραιομασωνικό κατασκεύασμα;

    https://www.google.com/amp/s/www.news247.gr/politiki/otan-o-thanos-pleyris-eferne-sti-voyli-psifisma-poy-miloyse-gia-evraiomasonia.9341296.amp.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δύο ερωτήσεις, δημόσια, στον Γιάννη τον Γούλα:
    1. Όταν λέει να "ενισχύσουμε τον αγώνα σας", εννοεί με προσωπικό και Ασθενοφόρα;
    2. Όταν μιλάει για "δίκαια αιτήματα", σ' αυτά συμπεριλαμβάνεται και το "επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας";
    Περιμένουμε εδώ, δημόσια, να απαντήσεις.

    Αλλιώς, αν θέλουμε παρατρεχάμενους συνδικαλιστές, έχουμε κι άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μια απάντηση.

      Διαγραφή
  5. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ5 Νοε 2021, 5:37:00 μ.μ.

    Γέμισε ο τόπος στο ΕΚΑΒ ακροδεξιούς και μαυρίλα, ουπς είναι και ένας κομμουνιστής, έτσι λέει δηλαδή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς, κάποτε ήταν γεμάτο σοσιαλήσταρους, που είχαν κι ένα χρονοντούλαπο χωρίς κλειδαριά.

      Διαγραφή
  6. Μα να μην έρθει ένας Πολάκης ντυμένος Βελουχιώτης,ένας αντιπρόεδρος με δύο τρία φουλάρια στον λαιμό να αποκτήσει κύρος η επίσκεψη ;
    Για να είναι παρών και ο κύριος μεταθεσούλας ππυ λάμπει με την απουσία του από τις φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ5 Νοε 2021, 8:06:00 μ.μ.

      Ο καθένας με τις επιλογές του, τους φίλους του και τους συναγωνιστές του.
      Άλλοι με Πολάκη και Βελουχιώτη και άλλοι με τους ακροδεξιούς και τους φασίστες!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα που το λες βλέπω έναν μεταθεσουλα στο κάδρο... αλίμονο σε μας που περιμένουμε τη σειρά μας!

      Διαγραφή
  7. Η ξεφτίλα της Διοίκησης του ΕΚΑΒ.
    Πάει κοτζάμ Υπουργός Υγείας σε Παράρτημα, η Δ/νση του Παραρτήματος είναι απούσα κα την ξενάγηση του Υπουργού, την κάνει μεγαλοσυνδικαλιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θανούλη, φώναζε βρε στο μικρόφωνο.
    Μη φοβάσαι!
    Δεν είσαι στην πλατεία Εξαρχείων, πέντε η ώρα το πρωί.
    Έχεις και δίπλα σου ολόκληρο τσούρμο παρατρεχάμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να είναι κάποιος παρών, θα πρέπει να γνωρίζει ότι θα γίνει επίσκεψη στο παράρτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δεν τον ενημερώνουν, τον θεωρούν διακοσμητικο.
      Ενημερώνουν μόνον τους κοντινούς.

      Διαγραφή
  10. Γεμισε φασισταρια κολαουζους και γλυφτες σημερα το ΕΚΑΒ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοκράτης από τα λιντλ και εσυ ;

      Διαγραφή
    2. Εσυ γιατι θιχτηκες σου θιξαμε την υπουργαρα η ησουνα τιποτα παρων στη συναντηση και σε πειραξε το γλυφτης !!

      Διαγραφή
    3. Εμένα δεν με έθιξες καθόλου.Η ενόχληση είναι ότι φασιστοειδή σαν την αφεντιά σου κατηγορούν με ευκολία άλλους με χαρακτηρισμούς απαράδεκτους.
      Ανήκεις στα σιχάματα που έχει εκθρέψει το εκαβ.
      Κοίτα την καμπούρα σου λίγο πριν μιλήσεις άσχημα για άλλους

      Διαγραφή
    4. Νωρίς θυμηθήκατε τις εύκολες κατηγορίες και τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς.
      Το λένε κι επιλεκτικές ευαισθησίες.
      Είναι κι αυτό μια πρόοδος.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο πολιτικός που απαρνήθηκε τον πατέρα του πολιτικά και γενικά, είπε ότι θα μας στηρίξει στον αγώνα μας!
    Ντάξει το πιάσαμε το υπονοούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον απαρνήθηκε πολιτικά;
      Χαχαχαχαχαχά!
      Επειδή έκανε μια δήλωση-γλύψιμο στην Εβραϊκή κοινότητα, νομίζεις ότι ο Θανούλης παραμένει λιγότερο Τεταρτοαυγουστιανός Φασίστας και Ναζί;

      Διαγραφή
    2. Όχι, αλλά δείχνει την ποιότητα, το ήθος και την αξιοπιστία του!

      Διαγραφή
  13. Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!
    (Δε θα κουραστούμε να το γράφουμε καθημερινά, ώσπου να απαντήσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κοντά στον Γιαννάκη, όλες και όλοι από την παρεούλα του.
      Συνδικαλιστικοί αστέρες πρώτου μεγέθους.

      Διαγραφή
  14. Ο Γιάννης Γούλας χτηζει την καριερα του μαζι με τους άλλους γλήφτες. Πάρτε το χαμπάρη. Θα τον δούμε στα εδρανα της βουλης μαλλον.. Ξυπνατε κολαούζοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην τον δούμε υπουργό!
      Καντηλανάφτης μπορεί να γίνει, εχει και το μπόι!

      Διαγραφή
  15. Ο απελθών υπουργός όταν βρήκε τον Γούλα στις εγκαταστάσεις του Εκαβ Λαρίσης, να τον περιμένει για ξενάγηση, έφυγε βρίζοντας.
    Ο τωρινός το θεώρησε φυσικό. Ποιος γιατρός, ποιος διευθυντής... Το μαγαζί είναι μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε Νίκου!
    Συ κουτζάμ κουμουνιστής, τι δουλειά έχς μι τς φασίστις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλη την ώρα του λέγανε να πάρει πίσω τις αναστολές!

    Μάλιστα όταν ο Γούλας τον απείλησε πως αλλιώς μην ξαναπεράσει από την Λάρισα, ο Πλεύρης θυμήθηκε ότι είχε υπηρετήσει στους Καταδρομείς.

    Ταξική πάλη σε λέω, όχι αστεία!

    billy the kikil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!

    Θεσμικά έχεις την υποχρέωση, για να τιμήσεις τα ρούχα που φοράς.
    Εκτός αν κι εσύ, τσιμπάς το πεντακοσάρικο, κάθε χρόνο σαν τον Καπτανγιώργη και μερικούς άλλους, για να πάρετε κουστούμια και γραβάτες για να βγαίνετε στα κανάλια και να περιμένετε Υπουργούς, Γραμματείς και Φαρισαίους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια που μιλάς για στολή έδωσες κανένα ευρώ φέτος για ρούχα ή τα τσέπωσες και τα έκανες τριήμερο στο Πήλιο ;

      Διαγραφή
    2. Πάλι τα μπέρδεψες.
      Άλλον πρέπει να ρωτήσεις.

      Διαγραφή
  19. Πως κατάντησαν στην Ελλάδα αι Κουμουνισταί...
    Κολαούζοι των φασιστών να στριμώχνονται για μια φωτογραφία μαζί τους
    Τους εχει κανει ο Γούλας αλογάκια!
    Εεεε Νίκο αγωνιστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδαμε και τους αριστερούς του σύριζα.Ούτε καν από τα Lidl ,από το μπακάλικο της γειτονιάς και ακόμα παρακάτω.
      Συγκυβέρνση με τον ακροδεξιό Καμμένο και μιλάνε για φασισμό.
      Ούτε καν για γέλια δεν είστε μόνο για λύπηση δυστυχώς.

      Διαγραφή
    2. Από τα LIDL, από κει που ψωνίζεις τις σαβούρες που τρως, ειδικά τις προσφορές. Ποιο το πρόβλημα; Όσο για το μπακάλικο, εκείνο δεν το πλησιάζεις γιατί είναι πολύ πιο ακριβό από τα Lidl. Για τον ΣΥΡΙΖΑ είσαι και δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.

      Διαγραφή
  20. Εεεεε ναι ρε σεις, από την ΕΡΜΟΥ και τα αυθεντικά μόνο η ΝΔ ψωνίζει, όλοι οι άλλοι ψωνίζουν από τα μπακάλικα της ξεφτίλας!
    Αυτό ειναι γνωστό τοις πάσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ότι και να λέτε εσείς εδώ πιστεύω τον Γιώργο Παπανδρέου που είπε στο Χατζηνικολάου, ότι ο Τσίπρας συμμάχησε με τον Καραμανλσμό και το Καμμένο, αλλά στη προκειμένη περίπτωση, μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις, η οποία δεν διαγράφεται, ούτε επιδέχεται ερμηνείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!
    (Περιμένουμε, έχουμε την υπομονή να ρωτάμε καθημερινά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να απαντήσει εσύ συνεχισε τα χάπια σου γιατί κινδυνεύεις για εισαγωγή με ζουρλομανδυα

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου για την ψυχική μου υγεία, αλλά από υπομονή μπόλικη.
      Αυτός όμως οφείλει συνδικαλιστικά ν' απαντήσει.
      Αλλιώς κοροϊδεύει όσες/όσους τον ψήφισαν και να τον χαρακτηρίσουν συνδικαλιστικά απατεώνα.
      Κι όσο δεν απαντάει, τόσο περισσότερο εκτίθεται.

      Διαγραφή

Από το Blogger.