Λάρισα: Στο ΕΚΑΒ ο Θ. Πλεύρης – Το μήνυμα που έστειλε στους διασώστες (φωτ. & βίντεο)
Στην έδρα του ΕΚΑΒ, στη Λάρισα, βρέθηκε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, ο οποίος συνοδεύονταν από τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ Φώτη Σερέτη και τον διοικητή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας Δημήτρη Κατσικονούρη.
Ο υπουργός συνομίλησε με το προσωπικό και απηύθυνε μήνυμα μέσου του ασυρμάτου στους διασώστες του παραρτήματος Θεσσαλίας.
Επίσης ενημερώθηκε από το Σωματείο Εργαζόμενων για τα χρόνια πρόβλημα που ταλανίζουν την υπηρεσία.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:




Πλακέτα δόσατε ρόπες????
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα απαντηθεί η ερώτηση σου όταν καταλάβει κάποιος τι εννοείς.
ΔιαγραφήΟ αρχισυνδικάλας, ΩΣ ΤΙ τον ξενάγησε τον ακροδεξιό κυνηγό μεταναστών στο Παράρτημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Διευθυντής του Παραρτήματος που ήταν;
Τον έβαλε ο Γιάννης τιμωρία ή ήταν η συνάντηση μόνο για παρατρεχάμενους;
Ε, Ανέστη αλλοτριε;
Εσύ γιατί δεν ήσουν εκεί να τα πεις ένα χεράκι σε όλους ;
ΔιαγραφήΣκεφτόσουν μην γεμίσει η πάνα σου από τον φόβο ;
Εγώ πάντως άλλον είδα να μιλά στο μικρόφωνο, με την πάνα γεμάτη.
ΔιαγραφήΜάλλον νόμιζε ότι τον ακούνε στα Εξάρχεια.
Όσο για μένα, δυστυχώς είμαι πολύ μακριά.
Ο ακροδεξιός φιλοναζί υπουργός, συμφιλιώθηκε με τον ΑΜΚΑ ή νομίζει ακόμα ότι είναι εβραιομασωνικό κατασκεύασμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.google.com/amp/s/www.news247.gr/politiki/otan-o-thanos-pleyris-eferne-sti-voyli-psifisma-poy-miloyse-gia-evraiomasonia.9341296.amp.html
Δύο ερωτήσεις, δημόσια, στον Γιάννη τον Γούλα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Όταν λέει να "ενισχύσουμε τον αγώνα σας", εννοεί με προσωπικό και Ασθενοφόρα;
2. Όταν μιλάει για "δίκαια αιτήματα", σ' αυτά συμπεριλαμβάνεται και το "επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας";
Περιμένουμε εδώ, δημόσια, να απαντήσεις.
Αλλιώς, αν θέλουμε παρατρεχάμενους συνδικαλιστές, έχουμε κι άλλους.
Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μια απάντηση.
ΔιαγραφήΓέμισε ο τόπος στο ΕΚΑΒ ακροδεξιούς και μαυρίλα, ουπς είναι και ένας κομμουνιστής, έτσι λέει δηλαδή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να σκεφτείς, κάποτε ήταν γεμάτο σοσιαλήσταρους, που είχαν κι ένα χρονοντούλαπο χωρίς κλειδαριά.
ΔιαγραφήΜα να μην έρθει ένας Πολάκης ντυμένος Βελουχιώτης,ένας αντιπρόεδρος με δύο τρία φουλάρια στον λαιμό να αποκτήσει κύρος η επίσκεψη ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να είναι παρών και ο κύριος μεταθεσούλας ππυ λάμπει με την απουσία του από τις φωτογραφίες
Ο καθένας με τις επιλογές του, τους φίλους του και τους συναγωνιστές του.
ΔιαγραφήΆλλοι με Πολάκη και Βελουχιώτη και άλλοι με τους ακροδεξιούς και τους φασίστες!!!
Τώρα που το λες βλέπω έναν μεταθεσουλα στο κάδρο... αλίμονο σε μας που περιμένουμε τη σειρά μας!
ΔιαγραφήΗ ξεφτίλα της Διοίκησης του ΕΚΑΒ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάει κοτζάμ Υπουργός Υγείας σε Παράρτημα, η Δ/νση του Παραρτήματος είναι απούσα κα την ξενάγηση του Υπουργού, την κάνει μεγαλοσυνδικαλιστής.
Θανούλη, φώναζε βρε στο μικρόφωνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη φοβάσαι!
Δεν είσαι στην πλατεία Εξαρχείων, πέντε η ώρα το πρωί.
Έχεις και δίπλα σου ολόκληρο τσούρμο παρατρεχάμενους.
Για να είναι κάποιος παρών, θα πρέπει να γνωρίζει ότι θα γίνει επίσκεψη στο παράρτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν δεν τον ενημερώνουν, τον θεωρούν διακοσμητικο.
ΔιαγραφήΕνημερώνουν μόνον τους κοντινούς.
Γεμισε φασισταρια κολαουζους και γλυφτες σημερα το ΕΚΑΒ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοκράτης από τα λιντλ και εσυ ;
ΔιαγραφήΕσυ γιατι θιχτηκες σου θιξαμε την υπουργαρα η ησουνα τιποτα παρων στη συναντηση και σε πειραξε το γλυφτης !!
ΔιαγραφήΕμένα δεν με έθιξες καθόλου.Η ενόχληση είναι ότι φασιστοειδή σαν την αφεντιά σου κατηγορούν με ευκολία άλλους με χαρακτηρισμούς απαράδεκτους.
ΔιαγραφήΑνήκεις στα σιχάματα που έχει εκθρέψει το εκαβ.
Κοίτα την καμπούρα σου λίγο πριν μιλήσεις άσχημα για άλλους
Νωρίς θυμηθήκατε τις εύκολες κατηγορίες και τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς.
ΔιαγραφήΤο λένε κι επιλεκτικές ευαισθησίες.
Είναι κι αυτό μια πρόοδος.
Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πολιτικός που απαρνήθηκε τον πατέρα του πολιτικά και γενικά, είπε ότι θα μας στηρίξει στον αγώνα μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτάξει το πιάσαμε το υπονοούμενο!
Τον απαρνήθηκε πολιτικά;
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχά!
Επειδή έκανε μια δήλωση-γλύψιμο στην Εβραϊκή κοινότητα, νομίζεις ότι ο Θανούλης παραμένει λιγότερο Τεταρτοαυγουστιανός Φασίστας και Ναζί;
Όχι, αλλά δείχνει την ποιότητα, το ήθος και την αξιοπιστία του!
ΔιαγραφήΓιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!
ΑπάντησηΔιαγραφή(Δε θα κουραστούμε να το γράφουμε καθημερινά, ώσπου να απαντήσεις)
Και κοντά στον Γιαννάκη, όλες και όλοι από την παρεούλα του.
ΔιαγραφήΣυνδικαλιστικοί αστέρες πρώτου μεγέθους.
Ο Γιάννης Γούλας χτηζει την καριερα του μαζι με τους άλλους γλήφτες. Πάρτε το χαμπάρη. Θα τον δούμε στα εδρανα της βουλης μαλλον.. Ξυπνατε κολαούζοι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην τον δούμε υπουργό!
ΔιαγραφήΚαντηλανάφτης μπορεί να γίνει, εχει και το μπόι!
Ο απελθών υπουργός όταν βρήκε τον Γούλα στις εγκαταστάσεις του Εκαβ Λαρίσης, να τον περιμένει για ξενάγηση, έφυγε βρίζοντας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τωρινός το θεώρησε φυσικό. Ποιος γιατρός, ποιος διευθυντής... Το μαγαζί είναι μια χαρά.
Ρε Νίκου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυ κουτζάμ κουμουνιστής, τι δουλειά έχς μι τς φασίστις;
Όλη την ώρα του λέγανε να πάρει πίσω τις αναστολές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα όταν ο Γούλας τον απείλησε πως αλλιώς μην ξαναπεράσει από την Λάρισα, ο Πλεύρης θυμήθηκε ότι είχε υπηρετήσει στους Καταδρομείς.
Ταξική πάλη σε λέω, όχι αστεία!
billy the kikil
Γιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεσμικά έχεις την υποχρέωση, για να τιμήσεις τα ρούχα που φοράς.
Εκτός αν κι εσύ, τσιμπάς το πεντακοσάρικο, κάθε χρόνο σαν τον Καπτανγιώργη και μερικούς άλλους, για να πάρετε κουστούμια και γραβάτες για να βγαίνετε στα κανάλια και να περιμένετε Υπουργούς, Γραμματείς και Φαρισαίους!
Μια που μιλάς για στολή έδωσες κανένα ευρώ φέτος για ρούχα ή τα τσέπωσες και τα έκανες τριήμερο στο Πήλιο ;
ΔιαγραφήΠάλι τα μπέρδεψες.
ΔιαγραφήΆλλον πρέπει να ρωτήσεις.
Πως κατάντησαν στην Ελλάδα αι Κουμουνισταί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚολαούζοι των φασιστών να στριμώχνονται για μια φωτογραφία μαζί τους
Τους εχει κανει ο Γούλας αλογάκια!
Εεεε Νίκο αγωνιστή!!
Είδαμε και τους αριστερούς του σύριζα.Ούτε καν από τα Lidl ,από το μπακάλικο της γειτονιάς και ακόμα παρακάτω.
ΔιαγραφήΣυγκυβέρνση με τον ακροδεξιό Καμμένο και μιλάνε για φασισμό.
Ούτε καν για γέλια δεν είστε μόνο για λύπηση δυστυχώς.
Από τα LIDL, από κει που ψωνίζεις τις σαβούρες που τρως, ειδικά τις προσφορές. Ποιο το πρόβλημα; Όσο για το μπακάλικο, εκείνο δεν το πλησιάζεις γιατί είναι πολύ πιο ακριβό από τα Lidl. Για τον ΣΥΡΙΖΑ είσαι και δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.
ΔιαγραφήΕεεεε ναι ρε σεις, από την ΕΡΜΟΥ και τα αυθεντικά μόνο η ΝΔ ψωνίζει, όλοι οι άλλοι ψωνίζουν από τα μπακάλικα της ξεφτίλας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ειναι γνωστό τοις πάσι!
Ότι και να λέτε εσείς εδώ πιστεύω τον Γιώργο Παπανδρέου που είπε στο Χατζηνικολάου, ότι ο Τσίπρας συμμάχησε με τον Καραμανλσμό και το Καμμένο, αλλά στη προκειμένη περίπτωση, μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις, η οποία δεν διαγράφεται, ούτε επιδέχεται ερμηνείας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη Γούλα, περιμένουμε μιαν απάντηση!
ΑπάντησηΔιαγραφή(Περιμένουμε, έχουμε την υπομονή να ρωτάμε καθημερινά)
Μέχρι να απαντήσει εσύ συνεχισε τα χάπια σου γιατί κινδυνεύεις για εισαγωγή με ζουρλομανδυα
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για το ενδιαφέρον σου για την ψυχική μου υγεία, αλλά από υπομονή μπόλικη.
ΔιαγραφήΑυτός όμως οφείλει συνδικαλιστικά ν' απαντήσει.
Αλλιώς κοροϊδεύει όσες/όσους τον ψήφισαν και να τον χαρακτηρίσουν συνδικαλιστικά απατεώνα.
Κι όσο δεν απαντάει, τόσο περισσότερο εκτίθεται.