....

....

Αναπνευστήρες εχουμε…το θέμα είναι ποιος θα παρακολουθεί τους αρρώστους.


 

Γκάγκα ,αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας:«Αναπνευστήρες εχουμε…το θέμα είναι ποιος θα παρακολουθεί τους αρρώστους.
Με ποιον θα ανοίξω τις μονάδες;
Ούτε νοσηλευτικό προσωπικό έχουμε, ούτε ιατρικό»‼️‼️‼️
Μα Κυρία μου δεν είστε δημοσιογράφος να σχολιάζεται αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας είσαστε και έχετε ευθύνες τι κάνετε;😡😡😡


 

 

fb.watch 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.