Συγκλονιστικές είναι οι στιγμές που περιέγραψε στην τηλεόραση του Open ο πολεμικός ανταποκριτής Σωτήρης Δανέζης για τα όσα έζησαν οι Έλληνες που έφυγαν από τη Μαριούπολη.

Τα πρώτα αυτοκίνητα της φάλαγγας χτυπήθηκαν, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν υπάρχουν απώλειες.

Το κομβόι των Ελλήνων από τη Μαριούπολη βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στην πόλη Ζαπορίζια, ενώ σύμφωνα με τον δημοσιογράφο θα υπάρξει επικοινωνία με τον Έλληνα πρέσβη και το ΥΠΕΞ για να διαπιστωθεί αν όλα τα μέλη της αποστολής έχουν φτάσει στο σημείο με ασφάλεια.

«Ξεκινήσαμε στις 11 το πρωί με περισσότερα από 40 αυτοκίνητα κυρίως με γυναίκες και μικρά παιδιά από τη Μαριούπολη. Μόλις περάσαμε την έξοδο της Μαριούπολης, πέσαμε σε έναν ουλαμό ρωσικών αρμάτων, με τους στρατιώτες να έχουν τα όπλα παρατεταμένα και να μας σημαδεύουν», είπε αρχικά ο ρεπόρτερ στο δελτίο ειδήσεων του Open.

Στη συνέχεια υπήρξαν διαπραγματεύσεις με τους Ρώσους, με το κομβόι να συνεχίζει την πορεία του, όμως σε ένα σημείο χρειάστηκε να μπει σε χωματόδρομο και εκεί: «τα πρώτα αμάξια δέχθηκαν πυρά. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε αναστροφή και να φύγουμε με σκασμένα λάστιχα», είπε ο Σωτήρης Δανέζης.

leibadaarh
Νικόλ Λειβαδάρη
«Δεν έχουμε μετόχους-εκατομμυριούχους, δεν είμαστε κυβερνητικό ή κομματικό non paper»
ΠΕΣ ΟΧΙ
ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Διαβάστε επίσης: Ελληνίδα στη Μαριούπολη: «Ο πρόξενος μας άφησε εδώ, σηκώθηκε και έφυγε»


tvxs.gr