....

....

Ο Ανδρέας Ξανθός, τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ βρίσκεται στην Ηλεία για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νοσηλευτικές μονάδες του Νομού.

📍 Ο Ανδρέας Ξανθός, τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ βρίσκεται στην Ηλεία για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νοσηλευτικές μονάδες του Νομού.
⭕ Επισκεφθήκαμε τα Νοσοκομεία Κρέστενας, Πύργου και Αμαλιάδας.
✔ Η έλλειψη γιατρών, πρωτίστως, υπονομεύει τη δημόσια υγεία.
Στον νόμο μας, μέσα στην πανδημία, όχι μόνο δεν ήρθαν επιπλέον ιατροί, αλλά αντιθέτως αποχώρησαν.
✔ Το αποτελεσμα γνωστό: το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που έχει απομείνει παλεύει εξουθενωμένο να κρατήσει όρθιες τις νοσηλευτικές μονάδες, που έχουν αφεθεί στο έλεος τους από την κυβέρνηση.
✔ Και χωρίς καμία αναστολή, με περίσσιο θράσος, οι κυβερνώντες πάνε και ένα βήμα παραπέρα. Επιλέγουν και σχεδιάζουν την περαιτέρω συρρίκνωση των δημοσίων δομών υγείας στην Ηλεία.
⭕ Δεν θα τους το επιτρέψουμε!
⭕ Επιδιώκουμε και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ενα δημόσιο, ενισχυμένο και στελεχωμένο Εθνικό Σύστημα Υγείας, που θα παρέχει επαρκείς και αξιοπρεπείς υπηρεσίες στον πολίτη.
⭕ Με αναβαθμισμένο μισθολόγιο για τους υγειονομικούς. Με την άμεση επαναπροκύρηξη θέσεων, όταν αυτές κενοθούν ή δεν καλυφθούν και με κίνητρα επιλογής και παραμονής.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.