....

....

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετά τη χιονόπτωση που την περίμενε μόνον νύχτα … τώρα μας λέει ότι “κάποια στιγμή θα τελειώσει ο χειμώνας” για την ακρίβεια στο πετρέλαιο!




Ζούμε μεγάλες μέρες με τις ατάκες του Πρωθυπουργού. Τουλάχιστον μέσα σε όλα αυτά τα ανάποδα που συμβαίνουν, σκάει λίγο το γελάκι στο πρόσωπο με τις δηλώσεις του! Μετά λοιπόν από το απίθανο “συνήθως χιονίζει τη νύχτα, δεν περιμέναμε να χιονίσει την ημέρα” που είπε στην Βουλή για να δικαιολογήσει την πλήρη παράλυση του κράτους στην τελευταία κακοκαιρία,,,

viral έγινε στα κοινωνικά δίκτυα η νέα απίστευτη δήλωσή του σχετικά με την ακρίβεια στο πετρέλαιο θέρμανσης. Ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στον Alpha σημείωσε ότι «κάποια στιγμή θα τελειώσει ο χειμώνας».

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι «θα συνεχίσουμε την επιδότηση των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος και του φυσικού αερίου. Κάποια στιγμή θα τελειώσει ο χειμώνας οπότε θα γλυτώσουμε τουλάχιστον από την επιβάρυνση του πετρελαίου θέρμανσης, αλλά το ηλεκτρικό θα εξακολουθεί να είναι ένα πρόβλημα».

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ σχολίασε ότι «το πρόγραμμα Μητσοτάκη για την ακρίβεια στο πετρέλαιο είναι “ότι κάποια στιγμή θα τελειώσει ο χειμώνας”. Μακροπρόθεσμα είμαστε όλοι νεκροί οπότε μην ανησυχείτε για τους λογαριασμούς».

Πηγή: avgi.gr

thefaq.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.