....

....

Το μάζεψε ο Μητσοτάκης μετά την κατακραυγή: “Δεν τίθεται ζήτημα συμμετοχής ελληνικών στρατευμάτων στην Ουκρανία” αναφέρει στο twitter


Σάλο και γενική κατακραυγή προκάλεσε η απάντηση του Πρωθυπουργού στο πλαίσιο της συνένετυξής του στον Alpha ότι «Αν μας ζητηθεί στα πλαίσια του ΝΑΤΟ, φυσικά και θα το κάνουμε». (να στείλουμε στρατό στην Ουκρανία)

“Δεν τίθεται ζήτημα συμμετοχής ελληνικών στρατευμάτων στην Ουκρανία» ξεκαθάρισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση του στο Twitter στις 9.30 σχεδόν 2 ώρες μετά την προβολή της συνέντευξης στον Αντώνη Σρόιτερ. Ιδού το tweet

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρωθυπουργός σε ερώτηση που δέχθηκε από τον Αντώνη Σρόιτερ, σημείωσε ότι η Ελλάδα θα στείλει στρατεύματα σε γειτονικές χώρες της Ουκρανίας που ανήκουν στον ΝΑΤΟ, εάν αυτό ζητηθεί από τη συμμαχία.
«Αν σας ζητηθεί να στείλετε ελληνικές δυνάμεις όχι στο μέτωπο της Ουκρανίας αλλά σε γειτονιές χώρες, στη Ρουμανία, στη Μολδαβία, στην Πολωνία, για να βοηθήσει και η Ελλάδα στην προστασία αυτών των χωρών από μια ενδεχόμενη πρόκληση ρωσική, τι θα κάνει η Ελλάδα», ρώτησε ο δημοσιογράφος με τον πρωθυπουργό να απαντά:

«Αν μας ζητηθεί στα πλαίσια του ΝΑΤΟ, φυσικά και θα το κάνουμε».

Πηγή: ethnos.gr

thefaq.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.