Σέρρες: Απαντήσεις και λύσεις κ. Λώτη
Λοιπόν ας παραθέσουμε τα γεγονότα
Γεγονός 1ο .
Σήμερα ένας 46χρονος κάτοικος σε περιοχή του δήμου Σιντικής κατέληξε μετά από καρδιακό επεισόδιο. Όπως κατήγγειλε ο υποψήφιος δήμαρχος Σιντικής κ Τάτσιος ο οποίος μίλησε στο ΔΙΚΤΥΟ στην εκπομπή της Μαρίας Νάβαλη. Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε από τους οικείους του στο Κέντρο υγείας Ροδόπολης όπου οι γιατροί κατέβαλλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες να τον κρατήσουν στη ζωη. Ενώ κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στο νοσοκομείο. Το ασθενοφόρο του κέντρου υγειας Ροδόπολης δεν μετακινήθηκε λόγω έλλειψης οδηγου. Από τον σταθμο της Κοίμησης δεν υπήρχε ασθενοφόρο. Έτσι κλήθηκε ασθενοφόρο από την πόλη των Σερρών το οποίο όταν έφτασε ο άνδρας είχε καταλήξει
Γεγονός 2ο.
Εδώ και μήνες έχει ανασταλεί η λειτουργία του σταθμού ΕΚΑΒ Τερπνης. Παρά το ψήφισμα του δημοτικου συμβουλίου Βισαλτίας δεν υπάρχει απάντηση για το ποτε και αν επαναλεοιτουργήσει.
Γεγονος 3ο.
Προ μηνός ο Διευθυντής 6ης και 9ης Περιφέρειας ΕΚΑΒ κ Λώτης είχε συναντήσεις με το σύνολο σχεδόν των Σερραιων δημάρχων όπου υπήρξαν και δελτία τύπου .
Αναμένουμε από την κ Λώτη να ενημερώσει του Σερραίους πολίτες για την επιχειρησιακή κατάσταση του ΕΚΑΒ στην ΠΕ Σερρών .Και αν θέλει ένα απολογισμό της θητείας του στα 2 και κάτι χρόνια .
Πηγή: serresbomb.blogspot.com


Ευχήθηκα στο Valentine's Day. Κι άλλα θέτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ψήνεται εκεί στις Σέρρες 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο ακόμα, θα καούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ..ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ …
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έγινε ρε παιδιά έχω κάνει και εγώ αίτηση για τη Θεσσαλονίκη … ή μόνο για Ιωάννινα εγκρίνονται ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εσυ αφήνεις αιχμές για τον υπερκομματικό εκπρόσωπο ;;;;
ΔιαγραφήΜπορεί οι συνδικαλιστές της περιοχής να κάνουν τα στραβά μάτια και να κάνουν πλάτες στον Διευθυντή και στην κυβέρνηση, αλλά η κοινωνία και τα γεγονότα ξεσκεπάζουν την γύμνια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ο Χρηστάρας.... τάψησε μαζί του.
ΔιαγραφήΟύτε πλακέτα δε χρειάστηκε να του δώσει.
Αλήθεια πιστεύετε ότι το πρόβλημα στο ΕΚΑΒ είναι κομματικό-πολιτικό; Το ΕΚΑΒ είναι πρόβλημα από μόνο του και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο λειτουργίας.
ΔιαγραφήΠιστεύουμε ότι στο ΕΚΑΒ το πρόβλημα είναι οι άνθρωποι που έχουν καθορίσει τις τύχες του 25 χρόνια τώρα με τις προσωπικές τους απόψεις που θέλουν να τις επιβάλλουν χωρίς ανοιχτές διαδικασίες, αλλά στο παρασκήνιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή