....

....

Σέρρες: Απαντήσεις και λύσεις κ. Λώτη




Λοιπόν ας παραθέσουμε τα γεγονότα

Γεγονός 1ο .

Σήμερα ένας 46χρονος κάτοικος σε περιοχή του δήμου Σιντικής κατέληξε μετά από καρδιακό επεισόδιο. Όπως κατήγγειλε ο υποψήφιος δήμαρχος Σιντικής κ Τάτσιος ο οποίος μίλησε στο ΔΙΚΤΥΟ στην εκπομπή της Μαρίας Νάβαλη. Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε από τους οικείους του στο Κέντρο υγείας Ροδόπολης όπου οι γιατροί κατέβαλλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες να τον κρατήσουν στη ζωη. Ενώ κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στο νοσοκομείο. Το ασθενοφόρο του κέντρου υγειας Ροδόπολης  δεν μετακινήθηκε λόγω έλλειψης οδηγου. Από τον σταθμο της Κοίμησης δεν υπήρχε ασθενοφόρο. Έτσι κλήθηκε ασθενοφόρο από την πόλη των Σερρών το οποίο όταν έφτασε ο άνδρας είχε καταλήξει

Γεγονός 2ο. 

 Εδώ και μήνες έχει ανασταλεί η λειτουργία του σταθμού ΕΚΑΒ Τερπνης. Παρά το ψήφισμα του δημοτικου συμβουλίου Βισαλτίας δεν υπάρχει απάντηση για το ποτε και αν επαναλεοιτουργήσει.

Γεγονος 3ο.

Προ μηνός ο Διευθυντής 6ης και 9ης Περιφέρειας ΕΚΑΒ κ Λώτης είχε συναντήσεις με το σύνολο σχεδόν των Σερραιων δημάρχων όπου υπήρξαν και δελτία τύπου .

Αναμένουμε από την κ Λώτη να ενημερώσει του Σερραίους πολίτες για την επιχειρησιακή κατάσταση του ΕΚΑΒ στην ΠΕ Σερρών .Και αν θέλει ένα απολογισμό της θητείας του στα 2 και κάτι χρόνια . 

Πηγή: serresbomb.blogspot.com


serraikanea.gr


Δήλωση Πασχάλη Τόσιου για τον τραγικό θάνατο 46χρονου και για την έλλειψη ασθενοφόρου σε Κ.Υ Ροδόπολης και Σταθμού ΕΚΑΒ Κοίμησης
"Ακούσατε τα τραγικά νέα κύριοι;;
Εχθές στην Ροδόπολη Σερρών ένας νέος άνθρωπος 46 χρονών έχασε την ζωή του γιατί όταν μεταφέρθηκε στο Κ.Υ Ροδόπολης δεν είχε οδηγό για το ασθενοφόρο ,όταν ζητήσανε να έρθει ασθενοφόρο από την Κοίμηση δεν είχε ασθενοφόρο .Με αποτέλεσμα να ξεκινήσει ασθενοφόρο από τις Σέρρες , παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών ,όταν έφτασε ήταν ήδη πολύ αργά .
Αυτό που προέχει αυτή την στιγμή δεν είναι οι εργολαβίες ,για να χτιστούν έργα που ήδη υπάρχουν ,αλλά η ενίσχυση με γιατρούς, νοσηλευτικό προσωπικό,οδηγούς και ασθενοφόρα και ο εξυγχρονισμός των υπαρχουσών υποδομών .
Δεν γνωρίζω στην νεοφιλελεύθερη πολιτική σας αντίληψη και στην αγωνία σας για μεγάλες πολιτικές καριέρες ,τι αξία έχει η ανθρώπινη ζωή .
Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του ."




facebook.com

10 σχόλια:

  1. Ευχήθηκα στο Valentine's Day. Κι άλλα θέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι ψήνεται εκεί στις Σέρρες 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ13 Μαΐ 2022, 4:27:00 μ.μ.

    Πόσο ακόμα, θα καούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ..ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έγινε ρε παιδιά έχω κάνει και εγώ αίτηση για τη Θεσσαλονίκη … ή μόνο για Ιωάννινα εγκρίνονται ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα εσυ αφήνεις αιχμές για τον υπερκομματικό εκπρόσωπο ;;;;

      Διαγραφή
  6. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ13 Μαΐ 2022, 5:37:00 μ.μ.

    Μπορεί οι συνδικαλιστές της περιοχής να κάνουν τα στραβά μάτια και να κάνουν πλάτες στον Διευθυντή και στην κυβέρνηση, αλλά η κοινωνία και τα γεγονότα ξεσκεπάζουν την γύμνια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ο Χρηστάρας.... τάψησε μαζί του.
      Ούτε πλακέτα δε χρειάστηκε να του δώσει.

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια πιστεύετε ότι το πρόβλημα στο ΕΚΑΒ είναι κομματικό-πολιτικό; Το ΕΚΑΒ είναι πρόβλημα από μόνο του και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο λειτουργίας.

      Διαγραφή
  7. Πιστεύουμε ότι στο ΕΚΑΒ το πρόβλημα είναι οι άνθρωποι που έχουν καθορίσει τις τύχες του 25 χρόνια τώρα με τις προσωπικές τους απόψεις που θέλουν να τις επιβάλλουν χωρίς ανοιχτές διαδικασίες, αλλά στο παρασκήνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.