....

....

Ποιος είναι ο άνδρας που μπήκε με βερμούδα και σαγιονάρες στο Προεδρικό Μέγαρο: Οι αντιδράσεις και η απάντησή του στην κριτική

Στιγμιότυπα από τη δεξίωση για την 48η επέτειο Αποκατάστασης της Δημοκρατίας στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Μία φωτογραφία που δείχνει έναν άνδρα με βερμούδα και σαγιονάρες να εισέρχεται στο προεδρικό μέγαρο, όπου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί η δεξίωση για την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας, προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων.

Αντιδράσεις

Πολλοί θεώρησαν πως πρόκειται για καλεσμένο στην εκδήλωση, με τον δημοσιογράφο του ΣΚΑΪ Άρη Πορτοσάλτε να σχολιάζει με εμφανή τον εκνευρισμό του. «Αυτό είναι ντροπή, ντροπή για την ημέρα, ντροπή προς το πολίτευμα, ντροπή προς την Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Πρέπει να ξηλωθεί η φρουρά που επέστρεψαν σε αυτόν τον κύριο να μπει μέσα. Και επειδή ο άνθρωπος αυτός μοιάζει με κάποιον πρέπει να διευκρινίσει ποιος είναι. Αυτό είναι ντροπή. Τι να πω».

Ποιος είναι τελικά ο άνδρας με τη βερμούδα και τις σαγιονάρες;

Η αλήθεια όμως είναι κάπως διαφορετική. Ο άνδρας της φωτογραφίας είναι ο Ιωάννης Στρατάκης, μουσικός της ΕΡΤ, ο οποίος προχώρησε σε ορισμένες διευκρινήσεις μέσω του λογαριασμού του στο facebook, με σκωπτικό θα έλεγε κάποιος τόνο.

Η ανάρτηση του μουσικού
Η ανάρτηση του μουσικού

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ




8 σχόλια:

  1. Ο Πορδοσάλτε στο μεταξύ ζητούσε το πρωί να αποπεμφθεί η προεδρική φρουρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί με την άλλη τη χλαπάτσα τον Οικονόμου, αφήνοντας υπονοούμενα για τον διευθυντή της εφ.συν. Ό,τι πιάσει, τα δίνουν όλα!

      Διαγραφή
  2. Ως... πρωτοκολλοσιαρχης του καθώς πρεπεισμου και της ελίτ που είναι, να μην το ζητήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά την είδηση ρε συριζάκια που εξοργιστήκατε.
    Για τον Τσίπρα που ήταν στην δεξίωση και έπινε τα κοκτέηλ χθες με φωτιές να καίνε την Ελλάδα εκεί δεν εξοργίζεστε ;
    Για τους βουλευτές που τρώγανε και πίνανε χθες στο Προεδρικό δεν εξοργίζεστε ;
    Αριστεροί της πλάκας και της βόλεψης είστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μωρέ!
    Αν υπήρχε ζήτημα με τις φωτιές και το θέαμα στο προεδρικό μέγαρο και διοργάνωση της γιορτής να ζητήσεις τα ρέστα από την προεδρία.
    Πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλάβατε το σχόλιο που σας έγραψε ;
      Άλλοι καίγονται,οι βουλευτές με κανέναν σεβασμό πάνε και μασαμπουκώνουν σε δεξιώσεις και εσείς ασχολείστε με τον άλλο που πήγε με τις σαγιονάρες . Ακόμη και η οργήσας είναι κατευθυνόμενη.

      Διαγραφή
    2. Η πρόεδρος και ο πρωθυπουργός πρώτοι έσυραν το χορό στα σκαλιά του μεγάρου και μεγαλοδημοσιογράφοι που κάθε απόγευμα μας περιγράφουν τι καλά που ζούμε στην Ελλάδα και κρύβουν τις καταστροφές από τις φωτιές κτλ, γι' αυτούς που ειναι οικοδεσπότες έχετε να πείτε κατι ή μόνο συριζαιους βλέπατε χθες;;;

      Διαγραφή
    3. Ο Μητσοτάκης ήδη έδειξε την ευαισθησία του στην Κοινωνία με τα γελάκια και τα καλαμπουράκια στα καμμένα.
      Όσο για την εκδήλωση:
      Ρε δεν παρατάτε τις υποκριτικές κορώνες και παρλαπίπες για μασαμπούκες και λοιπές αηδίες! Ακόμα και στις πίτες που κάνουν σύλλογοι, και σωματεία, Μάρτη μήνα, υπάρχει μασαμπούκα (όπως το λέτε), εκτός αν όταν πηγαίνετε δηλώνετε ότι διαιτούστε και δεν τσιμπάτε ψίχουλο.
      Εκείνο που είναι προσβολή για την επέτειο είναι τα χουντικά αποβράσματα που συμμετέχουν, οι βαφτισιμιές του Κοκού και τα διάφορα σούργελα που βάζουν δημοσιογράφους να γράψουν για το τι υπέρκομψα συνολάκια της Μαρέβας φορούσαν.
      Άι σιχτίρ!

      Διαγραφή

Από το Blogger.