Ποιος είναι ο άνδρας που μπήκε με βερμούδα και σαγιονάρες στο Προεδρικό Μέγαρο: Οι αντιδράσεις και η απάντησή του στην κριτική
Μία φωτογραφία που δείχνει έναν άνδρα με βερμούδα και σαγιονάρες να εισέρχεται στο προεδρικό μέγαρο, όπου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί η δεξίωση για την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας, προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων.
Αντιδράσεις
Πολλοί θεώρησαν πως πρόκειται για καλεσμένο στην εκδήλωση, με τον δημοσιογράφο του ΣΚΑΪ Άρη Πορτοσάλτε να σχολιάζει με εμφανή τον εκνευρισμό του. «Αυτό είναι ντροπή, ντροπή για την ημέρα, ντροπή προς το πολίτευμα, ντροπή προς την Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Πρέπει να ξηλωθεί η φρουρά που επέστρεψαν σε αυτόν τον κύριο να μπει μέσα. Και επειδή ο άνθρωπος αυτός μοιάζει με κάποιον πρέπει να διευκρινίσει ποιος είναι. Αυτό είναι ντροπή. Τι να πω».
Ποιος είναι τελικά ο άνδρας με τη βερμούδα και τις σαγιονάρες;
Η αλήθεια όμως είναι κάπως διαφορετική. Ο άνδρας της φωτογραφίας είναι ο Ιωάννης Στρατάκης, μουσικός της ΕΡΤ, ο οποίος προχώρησε σε ορισμένες διευκρινήσεις μέσω του λογαριασμού του στο facebook, με σκωπτικό θα έλεγε κάποιος τόνο.

- Λογαριασμοί ρεύματος: Αυτές είναι οι επιδοτήσεις της κυβέρνησης για τον Αύγουστο – Αναλυτικά τι ανακοίνωσε ο Σκρέκας
- Μπαίνουν οι βάσεις για την Υποθαλάσσια Λευκάδας - Στις 3 ώρες από Αθήνα το νησί
- Jennifer Lopez: Γιόρτασε τα γενέθλιά της με μια αποκαλυπτική φωτογράφιση για νέα σειρά περιποίησης
- Εβδομάδα «κόλαση»: Δύσκολες και επικίνδυνες καιρικές συνθήκες - Πολύ αυξημένος ο κίνδυνος εκδήλωσης και εξάπλωσης δασικών πυρκαγιών


Ο Πορδοσάλτε στο μεταξύ ζητούσε το πρωί να αποπεμφθεί η προεδρική φρουρά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζί με την άλλη τη χλαπάτσα τον Οικονόμου, αφήνοντας υπονοούμενα για τον διευθυντή της εφ.συν. Ό,τι πιάσει, τα δίνουν όλα!
ΔιαγραφήΩς... πρωτοκολλοσιαρχης του καθώς πρεπεισμου και της ελίτ που είναι, να μην το ζητήσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά την είδηση ρε συριζάκια που εξοργιστήκατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Τσίπρα που ήταν στην δεξίωση και έπινε τα κοκτέηλ χθες με φωτιές να καίνε την Ελλάδα εκεί δεν εξοργίζεστε ;
Για τους βουλευτές που τρώγανε και πίνανε χθες στο Προεδρικό δεν εξοργίζεστε ;
Αριστεροί της πλάκας και της βόλεψης είστε
Μωρέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπήρχε ζήτημα με τις φωτιές και το θέαμα στο προεδρικό μέγαρο και διοργάνωση της γιορτής να ζητήσεις τα ρέστα από την προεδρία.
Πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει!
Καταλάβατε το σχόλιο που σας έγραψε ;
ΔιαγραφήΆλλοι καίγονται,οι βουλευτές με κανέναν σεβασμό πάνε και μασαμπουκώνουν σε δεξιώσεις και εσείς ασχολείστε με τον άλλο που πήγε με τις σαγιονάρες . Ακόμη και η οργήσας είναι κατευθυνόμενη.
Η πρόεδρος και ο πρωθυπουργός πρώτοι έσυραν το χορό στα σκαλιά του μεγάρου και μεγαλοδημοσιογράφοι που κάθε απόγευμα μας περιγράφουν τι καλά που ζούμε στην Ελλάδα και κρύβουν τις καταστροφές από τις φωτιές κτλ, γι' αυτούς που ειναι οικοδεσπότες έχετε να πείτε κατι ή μόνο συριζαιους βλέπατε χθες;;;
ΔιαγραφήΟ Μητσοτάκης ήδη έδειξε την ευαισθησία του στην Κοινωνία με τα γελάκια και τα καλαμπουράκια στα καμμένα.
ΔιαγραφήΌσο για την εκδήλωση:
Ρε δεν παρατάτε τις υποκριτικές κορώνες και παρλαπίπες για μασαμπούκες και λοιπές αηδίες! Ακόμα και στις πίτες που κάνουν σύλλογοι, και σωματεία, Μάρτη μήνα, υπάρχει μασαμπούκα (όπως το λέτε), εκτός αν όταν πηγαίνετε δηλώνετε ότι διαιτούστε και δεν τσιμπάτε ψίχουλο.
Εκείνο που είναι προσβολή για την επέτειο είναι τα χουντικά αποβράσματα που συμμετέχουν, οι βαφτισιμιές του Κοκού και τα διάφορα σούργελα που βάζουν δημοσιογράφους να γράψουν για το τι υπέρκομψα συνολάκια της Μαρέβας φορούσαν.
Άι σιχτίρ!