....

....

Ταξική Αγωνιστική Συσπείρωση Ε.Κ.Α.Β ΜΗΔΕΝ εις το πηλίκον!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Ταξική Αγωνιστική Συσπείρωση Ε.Κ.Α.Β
ΜΗΔΕΝ εις το πηλίκον!
Στην προσπάθεια αναστροφής του κακού κλίματος και στο πλαίσιο της προεκλογικής εκστρατείας, η παράταξη της ΔΑΚΕ με την από 8/2/2023 ανακοίνωσή της, επιχειρεί να εξάρει το έργο της κυβέρνησης για τη «σωτηρία» του ΕΚΑΒ με ενίσχυσή του τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και σε ασθενοφόρα. Το προεκλογικό τους τερτίπι εύκολα αποδομείται και τους καθιστά υπεύθυνους για την κατάσταση που βιώνουμε εργαζόμενοι και πολίτες.
Επαίρονται για την υπογραφή σύμβασης 52 ασθενοφόρων για την Κ.Υ. ΕΚΑΒ και μάλιστα ως την πρώτη, μετά από 20 είκοσι χρόνια! Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για την ενίσχυση του στόλου, μας το φανερώνει ο αριθμός των υφιστάμενων ασθενοφόρων και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται:
· 58 ασθενοφόρα, δωρεά του 2018, του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Από αυτά τα 58 (που έχουν ήδη κλείσει πενταετία) τα μισά και πλέον έχουν αλλάξει κινητήρα δύο φορές και όλα από μία!
· 19 ασθενοφόρα ίδιας μάρκας, δωρεάς ΣΥΝ – ΕΝΩΣΙΣ, παραλαβή αρχών του 2022.
Από τα 77 αυτά ασθενοφόρα μάρκας PEUGEOT, τα 30 και πλέον βρίσκονται καθημερινά ακινητοποιημένα στα ιδιωτικά συνεργεία λόγω βλάβης και τραγικών καθυστερήσεων επισκευής.
· 10 περίπου προερχόμενα από διάφορες δωρεές και
· 20 Citroen Jumper, τα εναπομείναντα αγοράς του 2003, που έχουν κλείσει 20ετία και το ένα μετά το άλλο τίθενται εκτός λειτουργίας.
· Μηδέν εφεδρικά ασθενοφόρα
Δεδομένης της παλαιότητας των 20 Citroen και των 30 Peugeot τα οποία βρίσκονται σε καθημερινή βάση εκτός λειτουργίας λόγω βλάβης, καθώς και της επιβαρυμένης κατάστασης των Peugeot (του Νιάρχου), τα 52 νέα ασθενοφόρα (όταν έρθουν) -στην καλύτερη των περιπτώσεων- θα διατηρήσουν την δύναμη στην σημερινή κατάσταση, των 50 – 55 ασθενοφόρων στα επείγοντα-, με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα των μεγάλων αναμονών και της περιφοράς του λιγοστού προσωπικού από τομέα σε τομέα.
Προσωπικό που όμως μας λένε θα αυξηθεί κατά 270 διασώστες!
Επίκειται λοιπόν (τώρα, μετά τις εκλογές;) η έκδοση της πολυδιαφημιζόμενης -εδώ και 2 χρόνια- προκήρυξης των 910 ατόμων για κάλυψη θέσεων λοιπού προσωπικού σε υγειονομικές δομές της χώρας. Εξ’ αυτών, κατόπιν πιέσεων, όπως μας πληροφόρησαν οι 270 αφορούν σε Πληρώματα – Ασθενοφόρου.
Σε αυτή τη περίπτωση οι αριθμοί προκαλούν ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση.
· Συνολικός αριθμός συνταξιοδοτήσεων (2019 – 2022): 450
· Σύνολο προσλήψεων μονίμων Διασωστών (2019 – 2022): 46
· Συνολικός αριθμός επικουρικών Διασωστών: 600 (των οποίων η σύμβαση λήγει στο τέλος του έτους).
Στην ουσία λοιπόν, δεν πρόκειται για νέα προκήρυξη που θα ενισχύσει τον υφιστάμενο κλάδο με 270 άτομα προσωπικό, αλλά για μονιμοποίηση των 270 (εκ των 600) επικουρικών συναδέλφων, οι οποίοι καλύπτουν τα τελευταία έτη πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Κοντολογίς, θα έπρεπε να ντρέπονται για την κατάντια του ΕΚΑΒ και όχι να διαφημίζουν το έργο τη κυβέρνησης λες και απευθύνονται σε εξωγήινους. Δεν χρειάζονται οι αριθμοί για να αποδείξει κανείς τα αυτονόητα, καθώς οι ελλείψεις σε προσωπικό και ασθενοφόρα είναι μεγάλες και μετριούνται με την εξουθένωση του προσωπικού και την αγανάκτηση των πολιτών, οι οποίοι όλο και περισσότερο καταγγέλλουν τα πληρώματα για τις μεγάλες καθυστερήσεις.
Ως γνωστόν, οι διασώστες του ΕΚΑΒ γίνονται αποδέκτες καθημερινά λεκτικής και σωματικής βίας από αγανακτισμένους πολίτες, καθώς και καταγγελιών για μεγάλες καθυστερήσεις, για τις οποίες δεν ευθύνονται, καθόσον είναι το αποτέλεσμα των τραγικών ελλείψεων που διαχρονικά οι κυβερνήσεις συντηρούν προς όφελος των ιδιωτών στην υγεία.
Μην χάνεται το χρόνο σας, να μας πείσετε με ανακοινώσεις για την εξέλιξη του ΕΚΑΒ επί των ημερών της Ν.Δ. και συγκαλέστε επιτέλους συνέλευση, όπως οφείλετε, για την ενημέρωση των συναδέλφων και τον προγραμματισμό κινητοποιήσεων που θα αναδεικνύουν τα πάγια προβλήματα με στόχο την λύση τους.


2

7 σχόλια:

  1. Βασίλη, προς τι τα παράπονα;
    Ο Τσε-Χρηστάρας χέρι-χέρι με τον Καπτανγιώργη και το παρακολούθημα του δεν πήγαινε χρόνια τώρα;
    Τώρα τους πήρατε πρέφα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μα να μην είναι το ΚΚΕ κυβέρνηση να προσλάβει χίλια άτομα κάθε χρόνο,να παίρνουμε 3000 τον μήνα και να δουλεύουμε 30 ώρες την εβδομάδα; Έτσι δεν κάνατε στην σοβιετική Ένωση ;
      Κρέας και ψωμί με το δελτίο,ένα τζην παντελόνι έπρεπε να δουλεύεις τρεις μήνες να πάρεις στην μαύρη αγορά ,σούπερ μάρκετ με δυτικά προϊόντα μόνο για τα μέλη του κομματος,αυτοκίνητο όχι μόνο οι υψηλόβαθμοι,εφημερίδες περιοδικά προπαγάνδας του κόμματος,δεκαωρη εργασία τουλάχιστον,απαγορευμένα τα ταξίδια εκτός χώρας και άλλα ωραία.Το κυριότερο από όλα η ελευθερία της έκφρασης που αν είχες αντίθετη γνώμη εξαφανιζοσουνα από τα εγκόσμια.Ασε Βασίλη εσείς δεν θα είστε ικανοποιημένοι ποτέ για να έχετε λόγο ύπαρξης.Την δημοκρατία που πρεσβεβευτε ούτε στον εχθρό σας να μην εύχεστε.σχεδον όλοι του ΚΚΕ στο εκαβ βολεμενοι και μιλάνε και απαιτούν για τους άλλους

      Διαγραφή
    2. Τί είπες τώρα ρε μεγάλε, μου θυμίζεις τα pass και το καλάθι του νυκοκυριού - Μπουμπούκου, σε καιρό ελευθερίας και πληθώρας προϊόντων, που τ αγοράζουν λίγοι, αλλά με πολλά λεφτά!

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς όμως και σήμερα με επιδόματα προσπαθεί η ΝΔ να κρατήσει τον κόσμο.
      Που να φτάσουν με τόσα αρπακτικά και απ' ευθείας αναθέσεις...

      Διαγραφή
    4. Σιγά ρε MGeorge σου είπε κανένας για τον Μπουμπούκο;Που το πας που το φέρνεις όλα Σύριζα και ΝΔ τα βλέπεις.Οποιος ήταν ΚΚΕ τον κυνηγουσατε στο εκαβ επί κυβέρνησης σας.
      Τώρα το παίζετε φιλαράκια τους γιατί σας συμφέρει.Αν είσαστε κυβέρνηση ούτε καλημέρα δεν θα τους λέγατε.Δημοκρατες γιαλατζι

      Διαγραφή
    5. Για πες μας ΕΝΑΝ/ΜΙΑ που κυνηγήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ;

      Διαγραφή
    6. Μα το σχόλιό σου ειναι αμιγώς πολιτικό, οπότε και η απάντηση τέτοια θα είναι, γιατί συμφωνα με την φιλελέ θεωρία, αι κουμουνισταί, θα έπαιρναν τα σπίτια και τις περιουσίες του λαού, θα έτρωγαν με δελτίο, κρέας με δελτίο κτλ, κτλ, αλλά δυστυχώς η πλειοψηφία του Ελληνικού λάου βιώνει σήμερα τα δελτία χωρίς κουμμουνισμό και χωρίς να έχουν χρήματα να τ αγοράσουν.

      Διαγραφή

Από το Blogger.