....

....

Nάουσα: Αστυνομικοί έδωσαν μάχη για να κρατήσουν στη ζωή έναν άνδρα



Μετά από κλήση στο Αστυνομικό Τμήμα Νάουσας για καρδιακό επεισόδιο στην Ναουσα, το πλήρωμα έσπευσε άμεσα να προσφέρει τις

πρώτες βοήθειες στον παθοντα. 

Παρά τις υπερανθρωπες προσπάθειες των αστυνομικών που του έκαναν ΚΑΡΠΑ ο άτυχος άνδρας δεν τα κατάφερε. 

Το ασθενοφόρο, σύμφωνα με πληροφορίες, έφτασε στο σημείο μετά από μισή ώρα καθότι δεν υπήρχε ασθενοφόρο στην πόλη της Νάουσας και έπρεπε να έρθει ασθενοφόρο από Βέροια.


πηγή  bloko.gr


eleytheriadhs.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Μέσα σε όλα αυτά δημόσια κάποιος τολμάει να λέει ότι το βράδυ αρκούν δύο ασθενοφόρα επειδή δεν έχει δουλειά. Η ξεφτίλα έπιασε πάτο τελικά στο ΕΚΑΒ. Όλα έχουν την εξήγηση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.