Πρώτη εμφάνιση για το smart του ΕΚΑΒ Πάτρας στη νυχτερινή ποδαράτη
Όλος ο στόλος του ΕΚΑΒ Πάτρας με γιατρούς και διασώστες βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή για την υγειονομική κάλυψη της νυχτερινής ποδαράτης παρέλασης.
Η περιφερειακή διευθύντρια του ΕΚΑΒ Πάτρας Αγγελική Κανελλοπούλου σε ανάρτησή της έγραψε: “Πρώτη εμφάνιση του νέου οχήματος άμεσης επέμβασης του ΕΚΑΒ Πάτρας. Συμβολικό καθώς τώρα που η πόλη μας βουλιάζει από κόσμο έρχεται η δωρεά μιας εταιρείας με σύνθημα ‘ προστατεύουμε όσα έχουν πραγματικά αξία’ να μας ενισχύσει. Ευχαριστούμε θερμά τη Divico Security που αυτά που λέει τα κάνει πράξη!”





Όλο μόστρα και προβολή ο καθένας για τον εαυτό του
ΑπάντησηΔιαγραφήΟοοοοοο.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνουν.... εξετάσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τό "έδωσε" τό κράτος, και έπρεπε να τό δώσει μία εταιρεία σεκιούριτι... εάν υπάρχει σχέδιο...;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι υπαρχει σχεδιο και λεγεται απο ολοτελα καλη κι η Παναγιωτενα, αχαριστοι κι αυτο σας πειραξε;
ΔιαγραφήΤό drone.... πότε θα μπει στην μάχη....;
ΔιαγραφήΠολύ κλειστό το κλαμπ.... μόνο μπλε.... τό κερασάκι όλα τα λεφτά
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι επι σφυριζα ειχαν καταργηθει οχηματα μικρου ογκου και μηχανες;
ΔιαγραφήΑντε βλακα την πεταξες τη μαλακια σου παλι.
Ολα μπλέ
ΔιαγραφήΣέ λίγο θά σού πω.... όλοι φεύγουν...
Διαγραφή