....

....

Πρώτη εμφάνιση για το smart του ΕΚΑΒ Πάτρας στη νυχτερινή ποδαράτη

Όλος ο στόλος του ΕΚΑΒ Πάτρας με γιατρούς και διασώστες βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή για την υγειονομική κάλυψη της νυχτερινής ποδαράτης παρέλασης.

Η περιφερειακή διευθύντρια του ΕΚΑΒ Πάτρας Αγγελική Κανελλοπούλου σε ανάρτησή της έγραψε: “Πρώτη εμφάνιση του νέου οχήματος άμεσης επέμβασης του ΕΚΑΒ Πάτρας. Συμβολικό καθώς τώρα που η πόλη μας βουλιάζει από κόσμο έρχεται η δωρεά μιας εταιρείας με σύνθημα ‘ προστατεύουμε όσα έχουν πραγματικά αξία’ να μας ενισχύσει. Ευχαριστούμε θερμά τη Divico Security που αυτά που λέει τα κάνει πράξη!”





gnomip.gr

10 σχόλια:

  1. Όλο μόστρα και προβολή ο καθένας για τον εαυτό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δίνουν.... εξετάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τό "έδωσε" τό κράτος, και έπρεπε να τό δώσει μία εταιρεία σεκιούριτι... εάν υπάρχει σχέδιο...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι υπαρχει σχεδιο και λεγεται απο ολοτελα καλη κι η Παναγιωτενα, αχαριστοι κι αυτο σας πειραξε;

      Διαγραφή
    2. Τό drone.... πότε θα μπει στην μάχη....;

      Διαγραφή
  4. Πολύ κλειστό το κλαμπ.... μόνο μπλε.... τό κερασάκι όλα τα λεφτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι επι σφυριζα ειχαν καταργηθει οχηματα μικρου ογκου και μηχανες;
      Αντε βλακα την πεταξες τη μαλακια σου παλι.

      Διαγραφή
    2. Ολα μπλέ

      Διαγραφή
    3. Σέ λίγο θά σού πω.... όλοι φεύγουν...

      Διαγραφή

Από το Blogger.