....

....

Θεσσαλονίκη / Κινδύνεψε βρέφος λόγω έλλειψης ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ

Ο Ιάσων Μπάντιος


Μια αδιανόητη ιστορία εκτυλίχθηκε πριν από έναν μήνα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνοντας την πλήρη εγκατάλειψη του ΕΚΑΒ, με μεγάλη έλλειψη προσωπικού και οχημάτων, που θέτει σε κίνδυνο την υγεία και τη ζωή των πολιτών.

Ολα συνέβησαν στις 10 Φεβρουαρίου 2023, όταν οι γονείς ενός βρέφους 9 μηνών που κινδύνευε η ζωή του κλήθηκαν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ να πάρουν ταξί για να πάνε στο νοσοκομείο, γιατί το ασθενοφόρο θα αργούσε...

ADVERTISEMENT

Οπως καταγγέλλει στην ΑΥΓΗ ο παππούς του βρέφους Γιώργος Θεοδωρίδης, στις 5 τα ξημερώματα της 10ης Φεβρουαρίου το 9 μηνών παιδάκι αντιμετώπιζε μεγάλη δυσκολία στην αναπνοή και δεν είχε καμία επαφή με το περιβάλλον. Όταν αντιλήφθηκαν το πρόβλημα οι γονείς του παιδιού κάλεσαν στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ (166) για να ζητήσουν την άμεση διακομιδή του παιδιού από την Καλαμαριά όπου διαμένουν στο εφημερεύον νοσοκομείο της πόλης. Η απάντηση του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ ήταν ότι «επειδή το ασθενοφόρο αναμένεται να αργήσει, για να πάτε στο νοσοκομείο “Παπαγεωργίου” πάρτε ένα ταξί»(!).

Εκπληκτοι οι γονείς του παιδιού και σε κατάσταση σοκ, επικοινώνησαν αμέσως με τον κ. Θεοδωρίδη και του ζήτησαν να σπεύσει αμέσως με το Ι.Χ. αυτοκίνητό του στο σπίτι τους για να μεταφέρουν το παιδί στο πιο κοντινό νοσοκομείο. Όπως λέει στην ΑΥΓΗ ο κ. Θεοδωρίδης, «το παιδί πέθαινε, δεν είχε ανάσα. Τρέξαμε με το αυτοκίνητο και πήγαμε στο ιδιωτικό νοσοκομείο “Διαβαλκανικό”, καθώς είναι πολύ κοντά σε σχέση με το Νοσοκομείο “Παπαγεωργίου” που εφημέρευε και είναι στην άλλη άκρη της πόλης».

Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό του ιδιωτικού νοσοκομείου παρείχαν τις πρώτες βοήθειες στο βρέφος δίνοντάς του οξυγόνο και ορό. Μιάμιση ώρα μετά όμως η κατάσταση του παιδιού επιδεινώθηκε και οι γιατροί του «Διαβαλκανικού» συνέστησαν την άμεση μεταφορά του στο «Ιπποκράτειο» Νοσοκομείο, η εφημερία του οποίου είχε μόλις ξεκινήσει.

Με ιδιωτικό ασθενοφόρο

Σε μια στιγμιαία απόφασή τους οι γονείς και ο παππούς του παιδιού αποφάσισαν να μεταφέρουν το παιδί με το ασθενοφόρο του ιδιωτικού νοσοκομείου επί πληρωμή, αντί να το μεταφέρουν με το Ι.Χ. αυτοκίνητό τους. Στο «Ιπποκράτειο» η φροντίδα που δέχτηκε το παιδί ήταν άμεση και μετά από τέσσερις μέρες νοσηλείας το παιδί πήρε εξιτήριο, ενώ συνεχίζονται οι ιατρικές του εξετάσεις.

Εναμ μήνα μετά ο κ. Θεοδωρίδης παραμένει οργισμένος με την αντίδραση του ΕΚΑΒ στην επείγουσα κλήση του γαμπρού του, μια στάση που θα μπορούσε να έχει στοιχίσει τη ζωή στο 9 μηνών εγγονάκι του. «Τι σημαίνει εμείς θα αργήσουμε; Είναι δυνατόν;» διερωτάται χαρακτηριστικά μιλώντας στην ΑΥΓΗ. «Είναι δυνατόν να καλείς στο ΕΚΑΒ ή στην Πυροσβεστική και να σου δίνουν τέτοια απάντηση;. Δεν μπορεί να χάνονται συνέχεια ανθρώπινες ζωές σε αυτή τη χώρα από κρατικές αμέλειες και ελλείψεις» συμπληρώνει.

Ο κ. Θεοδωρίδης επικοινώνησε με τη διοίκηση του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης ζητώντας να συναντηθεί με τη διευθύντρια του ΕΚΑΒ στην πόλη Χριστίνα Καραμπελίδου. Η κ. Καραμπελίδου γνωστοποίησε τηλεφωνικά στον κ. Θεοδωρίδη ότι είναι σε γνώση της η καταγγελία και έχει προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες, ωστόσο ο παππούς του μικρού παιδιού ζητά επίσημη διά ζώσης συνάντηση μαζί της για να ενημερωθεί για τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ώστε να μην κινδυνέψει και άλλη ανθρώπινη ζωή.

avgi.gr

5 σχόλια:

  1. Εάν αληθεύει όλο αυτό είναι απαράδεκτη η απάντηση αυτού που μίλησε στο τηλέφωνο με τους γονείς του παιδιού. Ειδικά όταν πρόκειται για βρέφος αυτόματα το οποιοδήποτε σύμπτωμα το κάνει κατεπείγον.
    Αν δεν έχεις διαθέσιμο ασθενοφόρο ή μονάδα δεν είναι αυτό στην γνώση του τηλεφωνητή αλλά του ασυρματιστή για να δει πως θα χειριστεί το περιστατικό.
    Αλλά από το τηλέφωνο να πεις σε γονείς βρέφους να πάνε με ταξί πρέπει να είσαι μπιπ εντελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, ξέρουμε κι από τα Τέμπη:
      Η προσωπική ευθύνη του Σταθμάρχη, συγνώμη του Τηλεφωνητή.

      Διαγραφή
    2. Και ποιος φταίει δηλαδή ;οι ιμπεριαλιστές Αμερικανοί,η τρόικα,η κυβέρνηση ,ο κακος σου ο καιρός ;

      Διαγραφή
    3. Παρ' ότι ξέρεις καλά, κανείς και το χαζό.
      Σε πάει γάντι ο ρόλος.
      Τους χαιρετισμούς μας στους συνδικαλιστές, εποπτεύοντες την λειτουργία του Συντονιστικού Κέντρου,κοντούς και ψηλούς, πληροφορικάριους και πατσαβομουρόγλου (όπως τους αποκαλούν οι ίδιοι οι δικοί σας).
      Τουλάχιστον αφήνουν την θεούσα, να ασχοληθεί απερίσπαστη με τους μπαξέδες και τα αυθαίρετά της.

      Διαγραφή
    4. Να βάλει και σκόρδα, θα της χρειαστούν

      Διαγραφή

Από το Blogger.