Εσεις δεν βαζετε μυαλο; Καθε φορα που αφιερωνετε κι απο ενα τραγουδακι ενα λαμογιο απο το κομμα σας καταδικαζεται. Να δουμε ποσοι θα απομεινετε στο τελος, εκτος βεβαια αν επιδιωκουν οι διαχειριστες της σελιδας να πολιτευθουν με το σφυριζα μιας και ειναι και ενθερμοι υποστηρικτες του.
https://twitter.com/KYTKYTKYTKYTKYT/status/1631319945073262593?t=6YAa-eGQk4diVodU-LKO3w&s=19
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσεις δεν βαζετε μυαλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθε φορα που αφιερωνετε κι απο ενα τραγουδακι ενα λαμογιο απο το κομμα σας καταδικαζεται.
Να δουμε ποσοι θα απομεινετε στο τελος, εκτος βεβαια αν επιδιωκουν οι διαχειριστες της σελιδας να πολιτευθουν με το σφυριζα μιας και ειναι και ενθερμοι υποστηρικτες του.
Κλαίει όλη η Ελλάδα ρε κτήνος. Για τον ΣΥΡΙΖΑ βγήκες να γράψεις σάπιε;
ΔιαγραφήΑυτους τους χαρακτηρισμους να τους απευθυνεις στην οικογενεια σου οχετε.
ΔιαγραφήΒλαξ;;
Διαγραφή