Μήπως ο πρόεδρος θα έπρεπε να δείξει λίγο συστολή και να περιμένει να βγει η απόφαση για το επίδομα ετοιμότητας; στο κάτω κάτω ήταν με μισθό εδώ και χρόνια. Να συμβούλευε τον υπ οικονομικών να μην βγει η απόφαση για τον μισθουλάκο, αντί να προκαλούν εντέχνως, άντε πολλά μας τα είπαν οι νεοφιλελέδες.
Ο εκπρόσωπος εργαζομενων Δ.Σ θα μας πει πόσα παίρνει σε κάθε συνεδρίαση του Δ.Σ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως ο πρόεδρος θα έπρεπε να δείξει λίγο συστολή και να περιμένει να βγει η απόφαση για το επίδομα ετοιμότητας; στο κάτω κάτω ήταν με μισθό εδώ και χρόνια. Να συμβούλευε τον υπ οικονομικών να μην βγει η απόφαση για τον μισθουλάκο, αντί να προκαλούν εντέχνως, άντε πολλά μας τα είπαν οι νεοφιλελέδες.
Διαγραφή