....

....

Θέμα: Καθορισμός μηνιαίων αποδοχών του Προέδρου και των Αντιπροέδρων (Α’&Β’) του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΜΕΣΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ (ΕΚΑΒ-ΝΠΔΔ)

2 σχόλια:

  1. Ο εκπρόσωπος εργαζομενων Δ.Σ θα μας πει πόσα παίρνει σε κάθε συνεδρίαση του Δ.Σ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως ο πρόεδρος θα έπρεπε να δείξει λίγο συστολή και να περιμένει να βγει η απόφαση για το επίδομα ετοιμότητας; στο κάτω κάτω ήταν με μισθό εδώ και χρόνια. Να συμβούλευε τον υπ οικονομικών να μην βγει η απόφαση για τον μισθουλάκο, αντί να προκαλούν εντέχνως, άντε πολλά μας τα είπαν οι νεοφιλελέδες.

      Διαγραφή

Από το Blogger.