Τραυματισμοί παιδιών από βεγγαλικά σε Ρόδο, Αγκίστρι και Σύμη το βράδυ της Ανάστασης
Σε σοβαρή κατάσταση τα δύο παιδιά από Αγκίστρι και Σύμη.
Τρία παιδιά από Ρόδο, Αγκίστρι και Σύμη τραυματίστηκαν βαριά από κροτίδες που έπεσαν μετά το «Χριστός Ανέστη», το βράδυ της Ανάστασης.
Στο Νοσοκομείο «Παίδων Αγία Σοφία» διακομίστηκε λίγο μετά την Ανάσταση ένα αγόρι 14 ετών από το Αγκίστρι. Το παιδί υπέστη πολλαπλά εγκαύματα από κροτίδα και ακρωτηριασμό δακτύλων του αριστερού άνω άκρου και τραυματισμό του δεξιού άνω άκρου.
Ο 14χρονος χειρουργήθηκε και νοσηλεύεται στην πλαστική χειρουργική του νοσοκομείου. Το χειρουργείο πήγε καλά και το παιδί είναι κατά τα άλλα καλά στην υγεία του.
Στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» διακομίστηκε αεροπορικώς τα ξημερώματα και ένα 13χρονο αγόρι από τη Σύμη, το οποίο υπέστη μερικό ακρωτηριασμό δαχτύλων στο δεξί χέρι και τραύμα στο πρόσωπο από κροτίδα.
Ο 13χρονος εισήχθη στην πλαστική χειρουργική και αναμένεται να χειρουργηθεί τις επόμενες ώρες. Η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή.
Με εγκαύματα στο νοσοκομείο της Ρόδου μεταφέρθηκε το βράδυ ένα κοριτσάκι 7 χρονών. Το κοριτσάκι τραυματίστηκε από βεγγαλικό στο χωριό Μαλώνα.
Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια