Τελικά άλλοι τα έλεγαν και άλλοι τα εφαρμόζουν στην πράξη και μάλιστα εγγράφως. Περιμένουμε αντίδραση αγανάκτησης και καταγγελία στο φου μπου από τον πάλαι ποτέ μαχητικό Ανέστη Κουκουρικο, ανάλογη και ισάξια με το παρελθόν.
Για ποιο λόγο γίνεται η επίσχεση εργασίας ρε παιδιά ; Για οικονομικούς λόγους ;
Τελικά άλλοι τα έλεγαν και άλλοι τα εφαρμόζουν στην πράξη και μάλιστα εγγράφως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένουμε αντίδραση αγανάκτησης και καταγγελία στο φου μπου από τον πάλαι ποτέ μαχητικό Ανέστη Κουκουρικο, ανάλογη και ισάξια με το παρελθόν.
Για ποιο λόγο γίνεται η επίσχεση εργασίας ρε παιδιά ; Για οικονομικούς λόγους ;
ΑπάντησηΔιαγραφή