....

....

Αδικαιολογήτως απόντες θα θεωρηθούν όσοι κάνουν επίσχεση εργασίας επισημαίνει η Δ/ντρια του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης

2 σχόλια:

  1. Τελικά άλλοι τα έλεγαν και άλλοι τα εφαρμόζουν στην πράξη και μάλιστα εγγράφως.
    Περιμένουμε αντίδραση αγανάκτησης και καταγγελία στο φου μπου από τον πάλαι ποτέ μαχητικό Ανέστη Κουκουρικο, ανάλογη και ισάξια με το παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για ποιο λόγο γίνεται η επίσχεση εργασίας ρε παιδιά ; Για οικονομικούς λόγους ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.