....

....

Απίστευτο περιστατικό στην Εύβοια - Έμεινε ασθενοφόρο στο δρόμο

 

Έμεινε στον δρόμο λόγω βλάβης ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ Χαλκίδας, την ώρα που μετέφερε ασθενή.

Το περιστατικό σημειώθηκε στη γέφυρα του Ευρίπου.

Κόπηκε ξαφνικά ο ιμάντας του ασθενοφόρου μόλις οι διασώστες είχαν παραλάβει ασθενή και τον μετέφεραν στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.

lamiafm1.gr

8 σχόλια:

  1. Το απιστευτο που ειναι, ολα τα οχηματα δεν κινδυνευουν απο καποια βλαβη στο δρομο η το ασθενοφορο εξαιρειται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτο πραγματικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχει κοπεί ποτέ ιμάντας σε αυτοκίνητο.Αν ήταν κυβέρνηση ο Σύριζα με ένα νόμο και ένα άρθρο θα απαγόρευε στους ιμάντες στο Εκαβ να κόβονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού είναι φυσιολογικό τότε γιατί τρελαίνεστε με το δημοσίευμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ μην τυχον και κραξουνε καμια απο τις μ@λ@κιες που δημοσιευετε αμεσως να πεταξεις την κουτοπονηρια σου.
      Ταπεινα ρε, κοιτα και λιγο χαμηλα μιας και οι λεξεις λαθος και συγνωμη ειναι αγνωστες στο λεξιλογιο σου.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Πιες το να σου σβησει το φαρμακι που ξερνας για ολα.

      Διαγραφή
    2. Σου απαντώ με αυτό, εμείς δεν τα κράζουμε πρώτα και μετά τα εφαρμόζουμε.
      https://www.ekabsfika.gr/2023/09/6000_29.html?sc=1696019610276#c4515470099184950796
      Νοσοκομεία: Τέλος στους εργολάβους βάζει ο Χρυσοχοΐδης - Συνεχίζουν την εργασία τους 6.000 συμβασιούχοι

      Διαγραφή

Από το Blogger.