Απίστευτο περιστατικό στην Εύβοια - Έμεινε ασθενοφόρο στο δρόμο
Έμεινε στον δρόμο λόγω βλάβης ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ Χαλκίδας, την ώρα που μετέφερε ασθενή.
Το περιστατικό σημειώθηκε στη γέφυρα του Ευρίπου.
Κόπηκε ξαφνικά ο ιμάντας του ασθενοφόρου μόλις οι διασώστες είχαν παραλάβει ασθενή και τον μετέφεραν στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.

Το απιστευτο που ειναι, ολα τα οχηματα δεν κινδυνευουν απο καποια βλαβη στο δρομο η το ασθενοφορο εξαιρειται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο πραγματικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει κοπεί ποτέ ιμάντας σε αυτοκίνητο.Αν ήταν κυβέρνηση ο Σύριζα με ένα νόμο και ένα άρθρο θα απαγόρευε στους ιμάντες στο Εκαβ να κόβονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού είναι φυσιολογικό τότε γιατί τρελαίνεστε με το δημοσίευμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ μην τυχον και κραξουνε καμια απο τις μ@λ@κιες που δημοσιευετε αμεσως να πεταξεις την κουτοπονηρια σου.
ΔιαγραφήΤαπεινα ρε, κοιτα και λιγο χαμηλα μιας και οι λεξεις λαθος και συγνωμη ειναι αγνωστες στο λεξιλογιο σου.
Ξύδι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιες το να σου σβησει το φαρμακι που ξερνας για ολα.
ΔιαγραφήΣου απαντώ με αυτό, εμείς δεν τα κράζουμε πρώτα και μετά τα εφαρμόζουμε.
Διαγραφήhttps://www.ekabsfika.gr/2023/09/6000_29.html?sc=1696019610276#c4515470099184950796
Νοσοκομεία: Τέλος στους εργολάβους βάζει ο Χρυσοχοΐδης - Συνεχίζουν την εργασία τους 6.000 συμβασιούχοι