Αυτό που είχε αιτηθεί η ποπ εκαβ με την βοήθεια του Τζανετής ήταν άλλο πρόγραμμα που το κόστος του ήταν στο 1/4.Εκεινο ακυρώθηκε και αυτό που θα γίνει είναι αλλο.Εμεις περιμένουμε 900 ευρώ στο χέρι καθαρά που μας είπε η ομοσπονδία γιατί ακούγονται αλλά και μας δουλεύουν τόσο καιρό οι ρεποπαραγοντες.
Σε λίγες μέρες έχουμε εκλογές Σωματείου στην Αθήνα .. τους έχουν γράψει σχεδόν όλους … να μην ξεχάσουν να ψηφίσουν τον καπετάν γιωργη .. το βλαχοδημαρχο .. αλλά ακόμα σκουπίζει τα δάκρυα από τη σούπα που έφαγε στο ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ …
Ο Μαθιος πρωταγωνιστής στο ΣκΑΣΜΟΣ. Κύριε Αντι μοιράστε λίγο το κατόπιν ενεργειών μας επιτέλους. 😉😁😏
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μαθιος που κολλάει; το πρόγραμμα το αιτήθηκε η ομοσπονδία και το πήρε για όλους τους εργαζόμενους. Καταλάβατε κάτι λάθος.
ΔιαγραφήΝαι δεν καταλάβαμε από που το αιτηθηκατε. Μήπως απ του μπαμπά σας το μαγαζί; Ήρεμα ρωτάμε.
ΔιαγραφήΑυτό που είχε αιτηθεί η ποπ εκαβ με την βοήθεια του Τζανετής ήταν άλλο πρόγραμμα που το κόστος του ήταν στο 1/4.Εκεινο ακυρώθηκε και αυτό που θα γίνει είναι αλλο.Εμεις περιμένουμε 900 ευρώ στο χέρι καθαρά που μας είπε η ομοσπονδία γιατί ακούγονται αλλά και μας δουλεύουν τόσο καιρό οι ρεποπαραγοντες.
ΔιαγραφήΕσύ θα πάρεις αυτά που ακούγονται, οι υπόλοιποι θα πάρουν 900
ΔιαγραφήΓια να σε δω εσένα έξυπνε
Διαγραφήτι θα λες μετά.
Κανένας... δεν καταλαβαίνει τίποτα.... ΔΑΚΕ μόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσα θα πάρουμε τελικά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ποπ εκαβ λέει 900 ζεστά και άλλοι λένε 700.
180ωρες × 5e/h Τα κάνεις, τα παίρνεις so simple
ΔιαγραφήΚαι οι επικουρικοί θα πάρουν, να μην πω.... Ότι πήραν και από τον Κικίλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγες μέρες έχουμε εκλογές Σωματείου στην Αθήνα .. τους έχουν γράψει σχεδόν όλους … να μην ξεχάσουν να ψηφίσουν τον καπετάν γιωργη .. το βλαχοδημαρχο .. αλλά ακόμα σκουπίζει τα δάκρυα από τη σούπα που έφαγε στο ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ …
ΑπάντησηΔιαγραφή