....

....

ΠΟΠ-ΕΚΑΒ Ενημέρωση μελών

11 σχόλια:

  1. Ο Μαθιος πρωταγωνιστής στο ΣκΑΣΜΟΣ. Κύριε Αντι μοιράστε λίγο το κατόπιν ενεργειών μας επιτέλους. 😉😁😏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μαθιος που κολλάει; το πρόγραμμα το αιτήθηκε η ομοσπονδία και το πήρε για όλους τους εργαζόμενους. Καταλάβατε κάτι λάθος.

      Διαγραφή
    2. Ναι δεν καταλάβαμε από που το αιτηθηκατε. Μήπως απ του μπαμπά σας το μαγαζί; Ήρεμα ρωτάμε.

      Διαγραφή
    3. Αυτό που είχε αιτηθεί η ποπ εκαβ με την βοήθεια του Τζανετής ήταν άλλο πρόγραμμα που το κόστος του ήταν στο 1/4.Εκεινο ακυρώθηκε και αυτό που θα γίνει είναι αλλο.Εμεις περιμένουμε 900 ευρώ στο χέρι καθαρά που μας είπε η ομοσπονδία γιατί ακούγονται αλλά και μας δουλεύουν τόσο καιρό οι ρεποπαραγοντες.

      Διαγραφή
    4. Εσύ θα πάρεις αυτά που ακούγονται, οι υπόλοιποι θα πάρουν 900

      Διαγραφή
    5. Για να σε δω εσένα έξυπνε
      τι θα λες μετά.

      Διαγραφή
  2. Κανένας... δεν καταλαβαίνει τίποτα.... ΔΑΚΕ μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσα θα πάρουμε τελικά ;
    Η ποπ εκαβ λέει 900 ζεστά και άλλοι λένε 700.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 180ωρες × 5e/h Τα κάνεις, τα παίρνεις so simple

      Διαγραφή
  4. Και οι επικουρικοί θα πάρουν, να μην πω.... Ότι πήραν και από τον Κικίλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε λίγες μέρες έχουμε εκλογές Σωματείου στην Αθήνα .. τους έχουν γράψει σχεδόν όλους … να μην ξεχάσουν να ψηφίσουν τον καπετάν γιωργη .. το βλαχοδημαρχο .. αλλά ακόμα σκουπίζει τα δάκρυα από τη σούπα που έφαγε στο ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ …

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.