....

....

Χωρίς κάθαρση των σκανδάλων η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα βρει μιμητές

2 σχόλια:

  1. Ακούστε και θαυμάστε τις κυβερνητικές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ακούω και δεν διαβάζω τίποτα πλέον. Η λογική δεν υπάρχει σε αυτόν τον τόπο. Η βλακεία και η ηλιθιότητα έχουν τα πρωτεία

      Διαγραφή

Από το Blogger.