....

....

ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ: Θα είμαστε εδώ κ.Παπαευσταθίου........


3 σχόλια:

  1. Και όπως όλοι περιμέναμε, από τώρα οι κινητοποιήσεις θα είναι νόμιμες για το "κίνημα" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι άκουσα ότι οι Σέρρες έχουν εξαιρετικές ταβέρνες. Ιδιαίτερα τώρα που ενισχύθηκε ο Τομέας!
    Και να οι ψαρούκλες, και να τα κοψίδια και να οι μπριζόλες.
    Άααααχ Καπετάν-Γιώργη, πάλι κατ' απ' τ' αυλάκι τίποτα, πάλι με άλλους θα βγαίνει φωτογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.