....

....

Από τη σημερινή πορεία στο υπουργείο υγείας!!!

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, στέκεται, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητες 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητες 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητες 

Από την σημερινή κινητοποίηση των εργαζομένων στην Υγεία και την διαμαρτυρία στο Υπουργείο Υγείας, από την πλατεία Μαβίλη από την ΠΟΕΔΗΝ με την συμμετοχή του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ.

φώτο από το fb Δημητρης Αλβανός


2 σχόλια:

  1. Μπορούμε να διαμαρτυρηθούμε; Είναι νόμιμο τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άνετα, αν το επιτρέπει ο Άδωνις και ο πρωθυπουργός, αλλά να, λείπουν τα μουλάρια και τα υπόλοιπα εφέ!!!
    γιατί κυκλοφορούν και τέτοια στα site,

    Στον ίλιγγο των απεργιών παραδίδεται η χώρα

    Μεθοδεύουν με διαδηλώσεις, πορείες και συλλαλητήρια την ανατροπή Μητσοτάκη-Μπακογιάννη!

    Ενώ οι δημόσιοι υπάλληλοι του υπ. Πολιτισμού πληρώνονται για να αχολούνται με το Joker
    23 Οκτωβριου 2019 07:10

    kourdistoportocali.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.