Απολύμανση στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας (φωτ.)
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
Απολύμανση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο κτήριο του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, εντός του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που εξασφάλισε η Larissanet η απολύμανση έγινε σε όλους τους χώρους του ΕΚΑΒ.



Κατσαρίδες κι αράχνες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πάρτυ άρχισε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυξάνονται και πληθύνονται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα πουλάκι πέρασε και είπε 4 και συνεχίζεται.
ΔιαγραφήΣας το είπε κανείς;
Όχι βέβαια, γιατί να σας το πουν.
Ρε παιδιά, το πιο σημαντικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη γλάστρα την ψεκάσετε;
Μη μαραθεί κι ο Γιάννης ψάχνει γι' άλλη γλάστρα να κάνει τη δουλειά του!
Κι όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, αλλά δεν βρίσκεις εύκολα ρε παιδί!
Άλλο ένα πουλάκι πέρασε και είπε... 6
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα μόλις πέρασε ένα άλλο και είπε... 7
ΑπάντησηΔιαγραφή