....

....

Απολύμανση στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας (φωτ.)

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ


Απολύμανση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο κτήριο του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, εντός του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.

Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που εξασφάλισε η Larissanet η απολύμανση έγινε σε όλους τους χώρους του ΕΚΑΒ.



7 σχόλια:

  1. Κατσαρίδες κι αράχνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πάρτυ άρχισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυξάνονται και πληθύνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα πουλάκι πέρασε και είπε 4 και συνεχίζεται.
      Σας το είπε κανείς;
      Όχι βέβαια, γιατί να σας το πουν.

      Διαγραφή
  4. Ρε παιδιά, το πιο σημαντικό!
    Τη γλάστρα την ψεκάσετε;
    Μη μαραθεί κι ο Γιάννης ψάχνει γι' άλλη γλάστρα να κάνει τη δουλειά του!
    Κι όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, αλλά δεν βρίσκεις εύκολα ρε παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλο ένα πουλάκι πέρασε και είπε... 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα μόλις πέρασε ένα άλλο και είπε... 7

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.