....

....

Ο πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ Κ. Καρακατσιανόπουλος - Στο κόκκινο


https://kosmodromio.gr/wp-content/uploads/2021/12/IMG-156aa7a349a5125d6025b8d88ea91e5d-V-758x569-1.jpg 

Για την άρνηση των ιδιωτικών κλινικών της Θεσσαλονίκης να μεταφέρουν δωρεάν τους ασθενείς που παραλαμβάνουν από τον δημόσιο τομέα μίλησε στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4, την εκπομπή Ορθά-Κοφτά και τον Απόστολο Λυκεσά ο πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Κώστας Καρακατσιανόπουλος.

Όπως επεσήμανε ο κ. Καρακατσιανόπουλος η πρακτική που ακολουθείται είναι παράνομη, καθώς οι ιδιωτικές κλινικές είναι υποχρεωμένες να κάνουν αυτές την μεταφορά των ασθενών. Παρ’ όλα αυτά τις τελευταίες ημέρες υπήρξε έγγραφο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που δίνει οδηγία οι μεταφορές από και προς τις ιδιωτικές κλινικές να γίνονται από το ΕΚΑΒ.

Την ίδια ώρα το ΕΚΑΒ δεν πραγματοποιεί δευτερογενείς διακομιδές, με αποτέλεσμα να υπάρχει κόσμος που αναγκάζεται να απευθύνεται σε ιδιωτικά ασθενοφόρα τα οποία παράνομα κάνουν αυτές τις διακομιδές έναντι μεγάλων ποσών.

«Αυτό γίνεται παράνομα και δεν κόβεται απόδειξη. Αυτό το καθεστώς υπερασπίζεται έγγραφο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που βγάζει έξω την ευθύνη των ιδιωτικών κλινικών και την αναλαμβάνει το ΕΚΑΒ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Καρακατσιανόπουλος.


Ακούστε την συνέντευξη








11 σχόλια:

  1. Ελλλεεεοοοςςςςς στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, κρεμασμένοι και ξεπουλημένοι όλοι οι συνάδελφοι, εδώ και δεκαετίες από καθεστωτικές συνδικαλιστικές ηγεσίες, τσιράκια της εκάστοτε εξουσίας (πλην ορισμένης εξαιρέσεως βεβαίως-βεβαίως).
      Έτσι, αφού βάλαμε την ουρά στα σκέλια όταν το 2014 ο Γεωργιάδης απείλησε με διαθεσιμότητα και φόρτωσε όλο το έργο των Νοσοκομείων στο ΕΚΑΒ και φύγαμε τρέχοντας σαν τα ποντίκια από την πίσω πόρτα του Υπουργείου, επτάμισυ χρόνια μετά τον βραβεύουμε για να αποδείξουμε την αφοσίωσή μας νομίζοντας ότι οι συνάδελφοι έχουν κοντή μνήμη!
      Έλεος, λοιπόν!

      Διαγραφή
    2. Τεράστια.., πετυχεσιά!!!

      Διαγραφή
  2. Ποιο κρεμασμένοι βρε; Μήπως εσί είσαι ο κρεμασμένος??? Εσεις που τα πουλίσατε όλα τολμας και μηλάς. Ο πρόιν μια χαρά τα πίγαινε αλλά τον έφαγε το σηστημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Οξφόρδη μας έρχεσαι μεγάλε σχολιαστή ; Ποιό σύστημα τον έφαγε εν τέλει ; Του Νιάρχος ή του Υπουργείου που τον παραίτησαν για να μην τον βλέπουν ;

      Διαγραφή
    2. Σ' αυτά που λέει, έχεις να μας πεις κάτι ή θέλεις να πας αλλού την κουβέντα;

      Διαγραφή
    3. Σου απάντησε σε αυτά που λέει.
      Ποιο σύστημα τον έφαγε ακριβώς εσύ που ξέρεις ;

      Διαγραφή
  3. Και γιατί δεν συνεννοούνται τα πρωτοπαλίκαρα ποπ Εκαβ και σωματείου για μια ξεγυρισμένη αποχή όπως έκαναν κατά τη διάρκεια όλης σχεδόν της τετραετίας ΣΥΡΙΖΑ;
    Λόγω της πανδημίας μάλλον, γιατί είναι ψυχοπονιάρηδες, λυπούνται τον πολίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά αφού εμείς δεν κάνουμε Δευτερογενείς διακομιδες, γιατί αναλαμβάνουμε τα πάντα κι αφήνουμε τους Ιδιώτες απ' έξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι για να κανουμε λίγο αντισταση, για να οικονομάνε οι ιδιώτες, για να μην προσλαμβάνονται εκαβιτες ευκολα, για να πληρώνουν οι κακομοίρηδες οι ασθενείς, για να παίρνουν ψηφαλάκια οι ψευτοσυνδικαλιστές, για να παίρνουν εύσημα οι διευθυντάδες από την κυβέρνηση. Αυτά τα ολίγα

      Διαγραφή
  5. Το σκοινί πέρασε το στο λαιμό σου Unknown

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.