Ο πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ Κ. Καρακατσιανόπουλος - Στο κόκκινο
Για την άρνηση των ιδιωτικών κλινικών της Θεσσαλονίκης να μεταφέρουν δωρεάν τους ασθενείς που παραλαμβάνουν από τον δημόσιο τομέα μίλησε στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4, την εκπομπή Ορθά-Κοφτά και τον Απόστολο Λυκεσά ο πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Κώστας Καρακατσιανόπουλος.
Όπως επεσήμανε ο κ. Καρακατσιανόπουλος η πρακτική που ακολουθείται είναι παράνομη, καθώς οι ιδιωτικές κλινικές είναι υποχρεωμένες να κάνουν αυτές την μεταφορά των ασθενών. Παρ’ όλα αυτά τις τελευταίες ημέρες υπήρξε έγγραφο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που δίνει οδηγία οι μεταφορές από και προς τις ιδιωτικές κλινικές να γίνονται από το ΕΚΑΒ.
Την ίδια ώρα το ΕΚΑΒ δεν πραγματοποιεί δευτερογενείς διακομιδές, με αποτέλεσμα να υπάρχει κόσμος που αναγκάζεται να απευθύνεται σε ιδιωτικά ασθενοφόρα τα οποία παράνομα κάνουν αυτές τις διακομιδές έναντι μεγάλων ποσών.
«Αυτό γίνεται παράνομα και δεν κόβεται απόδειξη. Αυτό το καθεστώς υπερασπίζεται έγγραφο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που βγάζει έξω την ευθύνη των ιδιωτικών κλινικών και την αναλαμβάνει το ΕΚΑΒ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Καρακατσιανόπουλος.
Ακούστε την συνέντευξη
Ελλλεεεοοοςςςςς στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως, κρεμασμένοι και ξεπουλημένοι όλοι οι συνάδελφοι, εδώ και δεκαετίες από καθεστωτικές συνδικαλιστικές ηγεσίες, τσιράκια της εκάστοτε εξουσίας (πλην ορισμένης εξαιρέσεως βεβαίως-βεβαίως).
ΔιαγραφήΈτσι, αφού βάλαμε την ουρά στα σκέλια όταν το 2014 ο Γεωργιάδης απείλησε με διαθεσιμότητα και φόρτωσε όλο το έργο των Νοσοκομείων στο ΕΚΑΒ και φύγαμε τρέχοντας σαν τα ποντίκια από την πίσω πόρτα του Υπουργείου, επτάμισυ χρόνια μετά τον βραβεύουμε για να αποδείξουμε την αφοσίωσή μας νομίζοντας ότι οι συνάδελφοι έχουν κοντή μνήμη!
Έλεος, λοιπόν!
Τεράστια.., πετυχεσιά!!!
ΔιαγραφήΠοιο κρεμασμένοι βρε; Μήπως εσί είσαι ο κρεμασμένος??? Εσεις που τα πουλίσατε όλα τολμας και μηλάς. Ο πρόιν μια χαρά τα πίγαινε αλλά τον έφαγε το σηστημα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Οξφόρδη μας έρχεσαι μεγάλε σχολιαστή ; Ποιό σύστημα τον έφαγε εν τέλει ; Του Νιάρχος ή του Υπουργείου που τον παραίτησαν για να μην τον βλέπουν ;
ΔιαγραφήΣ' αυτά που λέει, έχεις να μας πεις κάτι ή θέλεις να πας αλλού την κουβέντα;
ΔιαγραφήΣου απάντησε σε αυτά που λέει.
ΔιαγραφήΠοιο σύστημα τον έφαγε ακριβώς εσύ που ξέρεις ;
Και γιατί δεν συνεννοούνται τα πρωτοπαλίκαρα ποπ Εκαβ και σωματείου για μια ξεγυρισμένη αποχή όπως έκαναν κατά τη διάρκεια όλης σχεδόν της τετραετίας ΣΥΡΙΖΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛόγω της πανδημίας μάλλον, γιατί είναι ψυχοπονιάρηδες, λυπούνται τον πολίτη.
Καλά αφού εμείς δεν κάνουμε Δευτερογενείς διακομιδες, γιατί αναλαμβάνουμε τα πάντα κι αφήνουμε τους Ιδιώτες απ' έξω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ναι για να κανουμε λίγο αντισταση, για να οικονομάνε οι ιδιώτες, για να μην προσλαμβάνονται εκαβιτες ευκολα, για να πληρώνουν οι κακομοίρηδες οι ασθενείς, για να παίρνουν ψηφαλάκια οι ψευτοσυνδικαλιστές, για να παίρνουν εύσημα οι διευθυντάδες από την κυβέρνηση. Αυτά τα ολίγα
ΔιαγραφήΤο σκοινί πέρασε το στο λαιμό σου Unknown
ΑπάντησηΔιαγραφή